تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورتموند 3 - بایرن مونیخ 2/ادامه قدرتنمایی شاگردان فاوره با فتح درکلاسیکر

در حساس ترین دیدار هفته یازدهم بوندس لیگای آلمان، تیم دورتموند میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حساس ترین دیدار هفته یازدهم بوندس لیگای آلمان، تیم دورتموند در ورزشگاه وستفالن سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در این دیدار موسوم به «درکلاسیکر» دورتموند توسط رویس در دقایق 49 (از روی نقطه پنالتی) و 67 و آلکاسر در دقیقه 73 به گل رسید و هر دو گل بایرن به وسیله لواندوفسکی در دقایق 26 و 52 زده شد.

با این پیروزی، دورتموند ضمن حفظ صدر جدول اختلافش با بایرن را به 7 امتیاز افزایش داد . شاگردان کواچ نیز در رتبه سوم بوندس لیگا قرار دارند.

بیشتربخوانید:

پیروزی منچستر یونایتد در ثانیه‌های پایانی/ شکست یاران جهانبخش و بازگشت شادی به اردوی روباه‌ها پس از اتفاق تلخ

تحقیقات کمیته ضد دوپینگ اسپانیا از ستاره تیم ملی فوتبال روسیه

تداوم صدرنشینی دورتموند با پیروزی خارج از خانه/ بایرن مونیخ دقیقه ۹۰ پیروزی را از دست داد

پیروزی دورتموند مقابل بایرن مونیخ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورتموند 3 - بایرن مونیخ 2/ادامه قدرتنمایی شاگردان فاوره با فتح درکلاسیکر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..