تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی ارومیه و اردبیل در لیگ ملت های والیبال

ساعت: 19:32 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426924

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شهرهای ارومیه و اردبیل، اردیبهشت ماه سال آینده 6 دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 میلادی را میزبانی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایرنا احمد ضیایی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: فدراسیون ایران با کسب سهمیه میزبانی برای این 2 شهر نشان داد که برای رشد و توسعه این رشته در شهرستان ها تلاش می کند. 

وی با بیان اینکه سه دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 جهان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود، اضافه کرد: این مسابقات هر ساله نزدیک به یک میلیارد نفر بیننده جهانی دارد و برگزاری آن نیازمند برنامه ریزی اصولی است.

وی ادامه داد: شهر ارومیه سابقه درخشانی در برگزاری مسابقات جام آسیایی و رقابت های قهرمانی دانش آموزی آسیا دارد و نشان داده است که در میزبانی رقابت های بین المللی توانمندی بالایی دارد.

عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: فدراسیون والیبال توجه خاصی به ورزش شهرستان ها به ویژه این استان دارد.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: شهر ارومیه علاوه بر داشتن بیشترین بازیکن در ترکیب تیم ملی والیبال ایران، بزرگترین سرمایه هواداری را نیز داراست؛ هوادارانی که با حضور گرم خود، شور و هیجان خاصی به سالن مسابقات می بخشند و جذابیت بازی را 2 چندان می کنند.

کریم فروزان گفت: سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و میثم صالحی 6 بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2018 بودند.

وی ساخت آکادمی والیبال یدالله کارگر پیشه، برگزاری دوره مربیگری بین المللی در ارومیه، قهرمانی پیاپی تیم های نوجوانان، جوانان و امید استان در رقابت های کشوری در چهار سال اخیر، عضویت 13 والیبالیست ارومیه ای در تیم های ملی و بازسازی دفتر هیات والیبال استان را بخشی از موفقیت های والیبال استان عنوان کرد.

پیشکسوت و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در این مجمع گفت: ارومیه غنی ترین شهر والیبالی در سطح کشور است به طوری که روزانه 250 والیبال آموز در خانه والیبال این شهر تمرین می کنند.

یدالله کارگرپیشه با اشاره به اینکه هیات های شهرستانی نیز تمام تلاش خود را برای توسعه این رشته انجام می دهند، گفت: نظام مندی، داشتن اهداف عالی، احترام و پرهیز از غرور کاذب از خصوصیات بارز یک ورزشکار حرفه ای است. 

به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال آذربایجان غربی روز شنبه با حضور رییس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی ارومیه و اردبیل در لیگ ملت های والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..