تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵ هزار هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری/ اجرای بزرگترین پروژه آب و خاک اردبیل شتاب گرفت

ساعت: 19:03 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426918

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین در شمال این استان آماده بهره‌داری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اصغر سلیمان‌زاده عصر امروز در جلسه تشریح روند اجرایی پروژه‌های آبی در اردبیل از شتاب گرفتن اجرای طرح آبیاری و زهکشی سد خداآفرین خبر  داد و گفت: با تخصیص اعتبارات از صندوق توسعه ملی اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد و با تزریق اعتبارات اجرای این پروژه سرعت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پایاب شبکه خدا‌آفرین که یکی از بزرگترین پروژه آب و خاک کشور است، اظهار داشت: تاکنون 15  هزار و 500 هکتار از پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری است که با بهره‌برداری از این پروژه بخش مهمی از بخش کشاورزی شمال استان با تحول روبه‌رو می‌شود.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: کل شبکه خداآفرین متعلق به استان اردبیل خاکبرداری  و 88 کیلومتر نیز لاینینگ شده است که خوشبختانه توانستیم این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته 4 کیلومتر از این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد:شبکه پایاب سد خداآفرین که در دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی عملیاتی شده است بالغ بر ۱۴۴ کیلومتر طول دارد که از این میزان ۹۲ کیلومتر در استان اردبیل قرار داشته و اجرا می شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵ هزار هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری/ اجرای بزرگترین پروژه آب و خاک اردبیل شتاب گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..