تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش زن 34 ساله با 9 بار جراحی زیبایی برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ! عکس

یک زن 34 ساله بخاطر شبیه شدن به ایوانکا ترامپ اقدام به انجام 9 جراحی زیبایی مختلف کرده است

خانم ایوانکا ترامپ، دختر اول دونالد ترامپ است که در سال ۱۹۸۱ میلادی متولد شد و اینک به عنوان تاجر، نویسنده، مانکن و شبه بانوی اول دولت پدرش شناخته می‌شود و همچنین یکی از مشاوران محبوب و ویژه وی می‌باشد.

از این رو می‌توان محبوبیت بی نظیر و فراوان آنرا در میان ساکنان ایالات متحده دانست. با این وجود خانم "سارا اشمیت" ۳۴ ساله که در زمینه تحلیل تکنولوژی در حال انجام مسئولیت است، کمی قبل متوجه نوعی شباهت میان خود و خانم ایوانکا ترامپ شد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا خودش را شبیه به دختر اول آمریکا کند!

خانم سارا اشمیت ۳۴ ساله، در مصاحبه‌ای با Inside Edition برخی توضیحاتی را در مورد آنکه چرا خودش را شبیه به دختر اول امریکا کرده است، اعلام کرد که بدین شرح می‌باشد: "من فکر می‌کنم او"ایوانکا ترامپ" زیبا و درجه یک می‌باشد و راه خودش را دارد. پس علتی برای شبیه نشدن نیست! "

علاقه خانم اشمیت به ایوانکا ترامپ، او را مجبور به انجام ۹ عمل جراحی در چهره و دیگر اقسام بدنش توسط آقای دکتر "فرانکلین رز" از تگزاس کرد.

لازم به ذکر است از زمانیکه آقای دونالد ترامپ موفق به کسب مقام ریاست جمهوری در آمریکا شد، خانم‌های زیادی هزاران دلار هزینه کردند تا بتوانند خودشان را شبیه به دختر اول آمریکا کنند؛ بنابراین خانم اشمیت اولین و آخرین آن‌ها نمی‌باشد.


سارا اشمیت پس از جراحی زیبایی و تلاش برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ

سارا اشمیت پس از جراحی زیبایی و تلاش برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش زن 34 ساله با 9 بار جراحی زیبایی برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..