تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WinToHDD Enterprise 3.1 – نرم افزار نصب ویندوز از طریق هارد دیسک

دانلود WinToHDD Enterprise نرم افزار سودمند و مفید می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به نصب یا نصب مجدد ویندوز بپردازید بدون آنکه نیاز به سی دی یا دی وی دی یا یو اس بی درایو داشته باشید.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی که از نصب ویندوز تان می گذرد ، سرعت و کار آرایی ویندوز بسیار پایین می آید و شما نیاز دارید که به نصب دوباره ویندوز بپردازید. امروز تیم دانلود ها برای شما عزیزان نرم افزاری را آماده کرده است که بدون آنکه نیاز به سی دی یا دی وی دی ویندوز یا حتی بوتیبل کردن فلش یو اس بی داشته باشید به نصب ویندوز بپردازید.

با دانلود WinToHDD Enterprise شما می توانید به راحتی ویندوز خود را به طور کامل نصب کنید. این نرم افزار از انواع نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و … پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار امکان ایجاد نسخه کلون از ویندوز را به شما می دهد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-WinToHDD

WinToHDD-اسکرین-شات   WinToHDD-اسکرین-شات  WinToHDD-اسکرین-شات

info

WinToHDD is a handy and useful Windows software that allows you to install or reinstall Windows without using a CD/DVD or USB drive. With this All-in-One Windows Setup software, you can easily reinstall Windows, install Windows onto disks other than the one where your Windows operating system is installed, or clone current Windows OS installation (Windows vista or later) to other disk.

سیستم مورد نیاز

Windows XP or later (32/64-bit).
Intel® Pentium® processor.
512MB of available RAM (1G or more recommended).
500MB of free space on your hard drive.
1024×768 graphic device (higher resolution recommended).

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید که اینترنت شما به صورت کامل قطع می باشد. سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

2) پس از اتمام نصب، به هیچ وجه نرم افزار را اجرا نکنید. وارد پوشه ی Patch شوید و باتوجه به معماری سیستم عامل خود (32بیتی یا 64بیتی) یکی از دو فایل پچ را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. حال، این فایل پچ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و عملیات پچ را انجام دهید.

3) نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از KeyGen و اطلاعات دلخواه خود، نرم افزار را رجیستر نمایید.

4) نرم افزار را بسته و مجدد باز کنید تا رجیستر شما فعال شود.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WinToHDD Enterprise 3.1 – نرم افزار نصب ویندوز از طریق هارد دیسک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..