تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جنون آمیز راننده جوان در سر چهار راه! +فیلم

اقدام جنون آمیز راننده در سر چهارراه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع تصادفی وحشتناک را در یکی از چهار راه های منطقه " دووکات" در شهر لیوورپول انگلیس را به تصویر می کشد. راننده یک خودروی سواری که با سرعتی زیاد اقدام به عبور از چراق قرمز این چهار راه کرده بود صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

در ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از خودروها تهیه شده مشاهده می شود که این خودرو پس از عبور از چراق قرمز با سرعتی زیاد به تیر چراغ قرمز برخورد می کند و در جهت دیگر چهار راه متوقف می شود. این خودرو همچنین پس از برخورد به تیر چراغ قرمز به سه خودروی سواری دیگر نیز برخورد کرد و خساراتی به آنها وارد شد.

این ویدئو نشان می دهد که پس از توقف کامل خودرو راننده آن پیاده شده و پا به فرار می گذارد. پلیس رانندگی که ظاهرا در طرف دیگر چهار راه حضور داشت بلافاصله اقدام به تعقیب این مرد می کند. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی پلیس پس از تعقیب و گریزی کوتاه توانست این راننده در حال فرار را دستگیر کند. "استیو" 48 ساله که در نزدیکی محل حادثه زندگی می کند گفت که شنیدن صدای یک تصادف شدید او را به محل حادثه کشاند.

او در شرح ماجرا گفت: " من از جایم بلند شدم و از پنجره بیرون را نگاه کردم و متوجه شدم چند خودرو در سر چهار راه متوقف شده اند. ناگهان یک مرد از خودروی مشکی رنگ خارج شد و اقدام به فرار کرد. پلیس پس از یک تعقیب و گریز او را دستگیر کرد."

یک سخنگوی آمبولانس شمال غربی لیورپول گفت : " پس از این حادثه سه آمبولانس زمینی و یک آمبولانس هوایی به همراه تیم های اورژانس مجرب به محل حادثه اعزام شدند. ظاهرا یک حادثه تصادف بین چهار خودرو اتفاق افتاده بود."

سخنگوی پلیس محلی لیورپول نیز در این باره گفت : " راننده خاطی یک مرد 26 ساله و راننده یک خودروی گل بود که در صحنه تصادف توسط پلیس بازداشت شد. "

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی انگلیس در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

صحنه ای وحشتناکی که راننده جوان در سر چهار راه رقم زد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جنون آمیز راننده جوان در سر چهار راه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..