تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز به صبر، حوصله، تخصص و کار کارشناسی دارد

به گزارش  خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) سعید خال - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در نشست مشترک با معاون و مدیران ارشد سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران که با هدف هم اندیشی و هم افزایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل و سازمان بهشت زهرا(س) در فصل سرما برگزار شد، گفت: نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مسئولیت مستقیم دارند و یا آنهایی که ظرفیت و توانمندی‌هایی در این خصوص دارند می‌بایست همکاری کنند تا با هم افزایی و متمرکز کردن فعالیت‌ها به یک وضعیتی مطلوب تر از آنچه در حال حاضر است، برسیم.

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز به صبر، حوصله، تخصص و کار کارشناسی دارد و همواره عزت و شخصیت انسان‌ها در اینگونه امور باید مورد نظر مددجویان و متخصصان باشد به ویژه در مکان مقدسی مانند حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که نیاز به ظرافت و تیز بینی خاصی دارد.

در ادامه صادقی - معاون حمایت‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران بر هم افزایی با سازمان بهشت زهرا(س) در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح هدف تاکید و از دیگر دستگاه‌های ذی صلاح خواست تا پایگاه خدمات اجتماعی مهر حضرت امام را یاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز به صبر، حوصله، تخصص و کار کارشناسی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..