تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Evaer Video Recorder for Skype 1.8.11.8 ضبط مکالمات اسکایپ

دانلود Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود، می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار محبوب جهانی می باشد که یکی از معتبر ترین نرم افزار های برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در کنار چت های متنی، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype می توانید آن ها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدیویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آن ها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون این که کیفیت آن ها کاهش یابد.

امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت، درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آن ها را ذخیره خواهد کرد. شما با دانلود Evaer Video Recorder for Skype می توانید به راحتی هر مکالمات صوتی و تصویری که در اسکایپ انجام می دهید را ضبط نمایید.

دانلود-Evaer.Video.Recorder.For.Skype

Evaer-Video-Recorder-for-Skype-اسکرین-شات  Evaer-Video-Recorder-for-Skype-اسکرین-شات

info

Recording your Skype video and audio calls into AVI movies. Easy to use for your Skype video and audio interviews, conferences, podcasts, or family VoIP calls. Evaer records Skype with capturing original media data and there is no data loss. It is not a screen-capture recorder, video quality is not affected at all if you resize Skype video windows while recording.

سیستم مورد نیاز

Windows 10 64 bit  •  Windows 10  •  Windows 8 64 bit  •  Windows 8  •  Windows 7 64 bit  •  Windows 7  •  Windows Vista 64 bit  •  Windows Vista  •  Windows XP 64 bit  •  Windows XP

راهنمای نصب

بعد از نصب، محتوای پوشه Patch را در محل نصب کپی کرده، آن را اجرا کنید و Patch را بزنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Evaer Video Recorder for Skype 1.8.11.8 ضبط مکالمات اسکایپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..