تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام بخشی از فیلم‌های جشنواره‌ی مقاومت و چند خبر دیگر

عناوین فیلم‌های بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ سه فیلم سینمایی از محصولات سینمای غرب در این بخش جشنواره اکران می‌شود و با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.

بر پایه این خبر، عناوین این سه فیلم به این ترتیب است:

«قاتل آمریکایی»: فیلم اکشن «قاتل آمریکایی» درباره یک دانشجوی محقق و ورزشکار با استعداد است که بعد از رخ دادن یک فاجعه او به عنوان یک مهره در برنامه عملیاتی مخفی کشورش انتخاب می‌شود. بعد از اتمام آموزش‌های لازم او برای کشتن تروریست‌ها به خطرناک‌ترین نقاط جهان فرستاده می‌شود. 

این اثر فیلمی اکشن و کارگردانی شده توسط مایکل ونتسا بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط وینس فلین است. بازیگران آن دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن و تیلور کیچ هستند. این فیلم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.

«شش روز در پرنسس گیت»: فیلم سینمایی «شش روز» ساخته کشور انگلیس و نخستین فیلم سینمایی درباره اشغال سفارت ایران در لندن در سال ۱۹۸۰ (۱۳۵۹) است. این واقعه که موجب شهادت دو نفر از اعضای سفارت ایران شده، کمتر در رسانه‌های ایران به آن توجه شده تا اینکه بعد از ۳۷ سال انگلیسی‌ها دست به کار شده و خود روایتگر این حادثه تروریستی شدند.

«زیر سایه»: اولین فیلم ساخته بابک انواری است که از سوی انگلستان به عنوان فیلم برگزیده مراسم اسکار (با وجود حضور فیلم‌ مهمی چون من دنیل بلیک ساختة کن لوچ و برندة نخل طلای کن) انتخاب شده است. «زیر سایه» اولین فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان ایرانی با بازیگرانی است که فارسی صحبت می‌کنند.

بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند. ۲۳ عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده که سه عنوان فیلم سینمایی برای اکران و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.

برج میلاد، تالار وحدت و مجموعه‌های فلسطین و عصرجدید مکان‌های برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

مکان‌های برگزاری آئین‌های رسمی افتتاحیه و اختتامیه و سالن‌های نمایش فیلم و برپایی برنامه‌های گفتمانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مشخص شد.

شورای برگزاری این رویداد سینمایی پس از بررسی و ارزیابی پردیس‌های سینمایی و تالارهای اجتماعات مختلف، تالار وحدت را برای اجرای مراسم آئین افتتاحیه این جشنواره انتخاب کرد. همچنین، برج میلاد به دلیل برخورداری از شاخص‌های مورد نیاز برای قابلیت‌های پیش‌بینی شده در طراحی و معماری مراسم‌های ویژه اختتامیه به عنوان مکان برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره انتخاب کرد.

روابط عمومی این جشنواره همچنین، خبر داد: دو مجموعه سینمایی فلسطین و عصرجدید به دلیل مرکزیت، دسترسی آسان و نزدیکی به مراکز دانشگاهی و برآیند نتیجه کمیته نظرسنجی دوره گذشته جشنواره برای اکران فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره تعیین شد. این در حالی است که در کنار نمایش فیلم‌ها، برنامه‌های گفتمانی، آموزشی و جنبی جشنواره نیز در همین مکان‌ها برپا می‌شود.

شرکت بیش از ۲۹ هزار نفر در نظرسنجی برترین‌های چهل سال سینمای مقاومت

تاکنون ۲۹ هزار و ۳۲۸ نفر در نظرسنجی و آرای مردمی بخش انتخاب برترین‌های چهل سال سینمای مقاومت که در قالب بخش جداگانه‌ای همزمان با پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با همکاری شبکه سوم سیما برگزار می‌شود؛ شرکت کردند.

روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی و به پاس ارج نهادن به دست اندرکاران عرصه سینمای مقاومت، از میان نزدیک به ۳۰۰ فیلم سینمایی راه یافته به چهارده دوره جشنواره فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس، برترین‌های تهیه کنندگی، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و بازیگری توسط مردم انتخاب و معرفی خواهند شد.

بر پایه این خبر، فهرست آثار و عوامل هر فیلم تحت عنوان «سامانه رای گیری مردمی چهل سال سینمای مقاومت» در سایت جشنواره به آدرس moqavematfilmfest.ir درج گردیده و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ پنجشنبه ۲۴ آبان ماه با ورود به سایت و ملاحظه شناسنامه فیلم‌ها، حداکثر به ۵ گزینه مورد نظر خود در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلنامه‌نویس و بهترین بازیگر (مجموعا ۲۰ گزینه) رای دهند.

پس از اتمام مهلت رای گیری فهرست نامزدهای هر بخش اعلام و رای گیری مجدد برای انتخاب برترین‌های ۴۰ سال سینمای مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس به عمل خواهد آمد و نتایج در مراسم افتتاحیه جشنواره (پنجم آذر ماه) اعلام خواهد شد.

روابط عمومی جشنواره همچنین، اعلام کرد به سه نفر از شرکت‌کنندگان(به اتفاق یک همراه) به قید قرعه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

برپایه این گزارش ظرف یک هفته از آغاز این نظرسنجی بیش از ۲۹ هزار نفر در این نظرسنجی آرای مردمی شرکت کردند.

بخش چهل سالگی سینمای مقاومت با همکاری شبکه سوم سیما به اجرا در می‌آید.

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام بخشی از فیلم‌های جشنواره‌ی مقاومت و چند خبر دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..