تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مادر کبودراهنگی به علت 

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مرگ مادر و فرزند کبودراهنگی اعلام کرد: مرگ مادر باردار کبودراهنگی به علت کوتاهی و بی‌توجهی خود نسبت به مشکل تنفسی و گوارشی و عدم مراجعه به پزشک بوده است.

به گزارش سلامت نیوز، محمدرضا عبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این خانم باردار 27 ساله از گذشته با بیماری گوارشی و تنفسی مواجه بوده که ساعت 6 صبح روز جمعه به بیمارستان کبودراهنگ به علت مشکل تنفسی و گوارشی مراجعه می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان فاطمیه همدان به شکل نامعلومی بیماری‌اش تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن بیمار به بیمارستان فاطمیه، تیم پزشکی به سرعت اقدام به رسیدگی می‌کنند اما متأسفانه با وجود تلاش‌های فراوان بیمار فوت می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه جسد برای تشخیص علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارجاع شده است، ادامه داد: منتظر گزارش پزشکی قانونی برای پاسخ به ابهامات پیشرفت شدید بیماری هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت دادن مادران باردار به بیماری‌های جزئی و یا مهم خود، خاطرنشان کرد: زنان باردار بسیار حساس هستند و به محض مشاهده علائم تنگی نفس و یا سرماخوردگی باید در نخستین فرصت به مراکز درمانی مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مادر کبودراهنگی به علت »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..