تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت کیفی خدمت‌رسانی در سازم

سلامت نیوز: رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت استان فارس اعتقاد دارد که بیمه سلامت به دلیل حجم زیاد بیمه شده با افت کیفی خدمت‌رسانی مواجه شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر کامران باقری لنکرانی، ظهر شنبه ۱۹ آبان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از تشکیل بیمه سلامت کمک به اقشار فقیر جامعه بود، لذا باید با استفاده درست از بودجه‌ها از کاهش خدمات بوجود آمده جلوگیری کرد.

وی افزود: نیاز است تا با برنامه‌ریزی صحیح، حمایت بیشتری از بیمه شدگان قبلی انجام شود تا این افراد از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.

لنکرانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیمه‌های پایه حمایت جدی از بیمه شدگان قبلی انجام نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: باید مجلس، وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی با توجه به ظرفیت ‌ های خوبی که وجود دارد هم‌افزایی کنند.

رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت فارس در ادامه به بنگاه داری بیمه‌های پایه اشاره و اضافه کرد: بیمه پایه نباید بنگاه داری را در اصل و راس امور خود قرار دهد و باید نگرش خود را تغییر دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره بین ‌ المللی سلامت برای صلح تاکید کرد: تجربه کشورهای دیگر و تجربه سال‌های جنگ نشان داده است که فعالان حوزه سلامت می‌توانند با رساندن پیام مظلومیت ملت‌ها و با ایجاد ارتباط بین‌المللی، آمریکا و کشورهای استکباری را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بگذارند.

لنکرانی با بیان اینکه فعالان حوزه سلامت رسالتی فراتر از پرداختن به بهداشت و درمان دارند، گفت: نباید در برابر پایمال شدن حقوق ملت‌ها در کشورهای مظلوم سکوت کرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالان حوزه سلامت با توجه به رسالتی که در نجات جان آدمیان دارند باید زمینه های لازم برای پرداختن به سلامت را فراهم کنند و قطعا برگزاری چنین کنگره‌هایی بی‌تاثیر نیست.

لنکرانی همچنین با محکوم کردن تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکا با افزایش فشار تحریم‌ها و تداوم این فشارها در واقع به دنبال زجر دادن ملت ایران و پیش بردن اهداف استکباری است.

رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت استان فارس با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیازهای دارویی و تامین مواد اولیه دارویی آمریکا از هند و چین تامین می‌شود، گفت: توسعه روابط ما با سایر کشورها نظیر هند و چین می‌تواند فشار متقابل بر آمریکا وارد و دولت این کشور را مجبور کند از اعمال تحریم‌های بیشتر عقب بنشیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت کیفی خدمت‌رسانی در سازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..