تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AMD بخش استخراج ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است

شرکت AMD با عرضه‌ی آخرین GPU خود، در تلاش است که سودآوری بیشتری از بخش ماینینگ ارزهای رمزنگاری، کسب کند و رقبایی مانند انویدیا را پشت سر بگذارد.

AMD در تلاش است از بازار ارزهای رمزنگاری‌شده، سودآوری بیشتری داشته باشد. از همین رو با تولید آخرین واحد پردازش گرافیکی GPU خود، بخش بلاک‌چین را هدف قرار داده است.

شرکت AMD اخیراً صفحه‌ی جدیدی را به وب‌سایت خود اضافه کرده که در آن، به توضیح فناوری‌های بلاک‌چین و رمز ارزها می‌پردازد. مطالب این صفحه، تصدیق می‌کند که در حال حاضر ارزهای رمزنگاری‌شده، بارزترین و شناخته‌شده‌ترین موارد کاربردی بلاک‌چین هستند، اما درعین‌حال نباید فراموش کنیم که پتانسیل‌های بلاک‌چین، بسیاری از صنایع و بخش‌های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برخی از صنایعی که به گفته‌ی AMD از مزایای بلاک‌چین بهره‌مند می‌شوند عبارت‌اند از:

پزشکی، بهداشت و سلامت امور مالی و بانکداری بیمه اینترنت اشیا (IoT) و شبکه‌سازی تبلیغات دیجیتال امنیت سایبری مدیریت زنجیره‌ی عرضه برآوردها و پیش‌بینی بازارها پردازش ابری امور اداری خرده‌فروشی املاک و مستغلات انتشارات انرژی غیرخصوصی

AMD

درحالی‌ که برخی معتقدند عمده‌ی کارایی بلاک‌چین، به بیت‌کوین، اتریوم و برخی ارزهای خصوصی محدود می‌شود، اما AMD به این فناوری امید زیادی دارد.

مقاله مرتبط:

در حقیقت، فهرست کاربردهای بالقوه‌ی بلاک‌چین بسیار طولانی است و حتی به‌نظر می‌رسد اکثر صنایع، تا حدودی از این فناوری استقبال می‌کنند. گرچه هنوز بسیاری از فعالین تکنولوژی، این فهرست‌ها را باور ندارند، اما AMD در این گروه جای نمی‌گیرد و دلیل خوبی هم برای اقدامات خود دارد: صفحه‌ی جدید وب‌سایت شرکت که در مورد بلاک‌چین صحبت می‌کند، عملاً یک صفحه‌ی فرود برای خط فروش سخت‌افزار جدید این شرکت است (البته این محصول تا حدودی برای ماینینگ هم مناسب است).

AMD

به‌نظر می‌رسد AMD کاملاً هوشمندانه پیش می‌رود.

اگر منصفانه نگاه کنیم، وجود رقابت در بخش استخراج رمز ارزها، مشکل خاصی به‌وجود نمی‌آورد؛ حتی ممکن است در این صورت، فناوری استخراج ارزهای دیجیتال، راحت‌تر و ارزان‌تر در دسترس مردم قرار بگیرد. هنوز از زمانی که بیت‌مین (Bitmain)، یکی از رهبران بخش استخراج (ماینینگ) به شمار می‌رفت، مدت زیادی نگذشته، اما طبق گزارش‌ها این شرکت نیز عرصه را به رقیبان خود واگذار کرده است.

پیش‌ از این هم برخی دیگر از غول‌های دنیای تکنولوژی مانند سامسونگ، علاقه‌ی خود را به بخش استخراج نشان داده بودند. با این‌ حال هیچ توسعه و تحول خاصی در این زمینه مشاهده نمی‌شد.

در طول سال گذشته، زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال به اوج خود رسیده بود، ارزش سهام شرکت‌های تولیدکننده‌ی GPU افزایش سالم و قابل‌توجهی را تجربه کرد. اما این خوشحالی دیرپا نبود و هم‌زمان با سقوط قیمت رمز ارزها، ارزش سهام این شرکت‌ها نیز به‌سرعت کاهش یافت.

حالا باید ببینیم که آیا AMD، در بخش ماینینگ موفق‌تر و بهتر از انویدیا عمل می‌کند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AMD بخش استخراج ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..