تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزرها

نگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزر Sharpبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالیان زیادی است که انسان‌ها متوجه ضرورت جلوگیری از فاسد شدن موادغذایی هستند. در گذشته انسان‌ها از روش‌هایی مانند نمک‌سود کردن، چال کردن در خاک، دود دادن و ... به منظور نگهداری مواد‌غذایی برای مدت زمان بیشتر استفاده می‌کردند. اما با اختراع برق، دستگاهی به نام یخچال وارد خانه‌ها شد. دستگاهی که نگهداری موادغذایی را راحت‌تر و مطمئن‌تر کرد.

یخچال جدید شرکت Sharp دارای آب‌سرد‌کن یا دستیار صوتی نیست. این یخچال به‌جای چنین امکاناتی دارای قسمتی است که به‌وسیله  استفاده از آن می‌توانید با مکش هوای درون بسته‌بندی مواد‌غذایی، مدت زمان بیشتری از آن‌ها در یخچال نگهداری و از هدر رفتن این مواد‌غذایی جلوگیری کنید.

یخچال فریزر VacPac Pro برای اولین‌بار در IFA 2018 رونمایی شده است. برای استفاده از سیستم مکش هوای یخچال احتیاجی به بسته‌های خاص ندارید و می‌توانید از هر نوع کیسه پلاستیکی استفاده کنید. با قرار دادن کیسه پلاستیکی محتوی موادغذایی روی محل موردنظر و فشار دادن دکمه، دستگاه با مکش هوای داخل بسته‌بندی در آن خلاء ایجاد می‌کند.

این شرکت معتقد است که این روش می تواند طول عمر گوشت و مواد لبنی را تا هشت بار افزایش دهد.  سخنگو فروش این شرکت تایید کرد که استفاده از این روش باعث حفظ آب و مواد مغذی محصولات می‌شود. متاسافانه این تکنولوژی در حال‌حاضر تنها در انگلستان و باقی کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد و هنوز قیمتی برای آن مشخص نشده است.

در ادامه چند عکس از این یخچال‌فریزر را مشاهده می‌کنید:

نگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزر Sharp

نگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزر Sharpنگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزر Sharp

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

نگهداری بهتر از موادغذایی با تکنولوژی جدید شرکت Sharp



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگهداری بهتر از موادغذایی، دستاورد جدیدترین تکنولوژی یخچال‌فریزرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..