تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیاری از کارمندان پس از 20 سال همچنان بلاتکلیف هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سلمان خدادادی در همایش راهکارهای حفظ و نگهداشت انگیزش کارکنان در شرایط دشوار اقتصادی که عصر امروز با حضور ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد اظهار کرد: منابع انسانی مهمترین شاخص در هر کشور محسوب می شود و این موضوع در پیشرفت و توسعه کشورها تأثیر بسزایی را دارد.

وی تصریح کرد: 70 درصد از عواملی که فرد باعث می‌شود کارمندان دچار فساد در ادارات شوند مربوط می شود به عوامل حاکمیتی و سازمانی و متأسفانه ما در کشورمان نتوانسته ایم حمایت لازم را از کارکنان داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: هم اکنون بالغ بر 7 الی 8 نوع کارمند در کشور داریم که برخی از آنها قراردادی، پیمانی، شرکتی، روزمزد و ... هستند که متأسفانه این افراد نسبت به آینده خود نیز امیدوار نیستند و ما باید ترتیبی اتخاذ کنیم که شرایط و امنیت لازم را در حوزه کاری برای پرسنل و کارکنان ایجاد کنیم.

وی با تأکید براینکه بیش از 20 سال است که کارمندان تکلیف خود را نمی‌دانند گفت: در بسیاری از سازمان ها ما شاهد هستیم که حداقل حقوق را به کارگران می دهند و آنها با مشکلات جدی تری روبرو هستند.

خدادادی با اشاره به اصلاح نظام سلامت اداری گفت: مجلس در حال حاضر یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار خود قرار داده و البته این موضوع به طور ویژه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از اصلاح نظام قانون خدمات مدیریت کشوری و ما معتقدیم این قانون پس از قانون اساسی مهمترین قانون محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: اصلاح قانون خدمات مدیریت کشوری بیش از 10 سال بود که به صورت آزمایشی در اختیار دولت بود که با اصرار مجلس به این نهاد ارجاع داده شد و هم اکنون نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیاری از کارمندان پس از 20 سال همچنان بلاتکلیف هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..