تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درصد قابل‌توجهی از پرسنل شهرداری زیر 3.500هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شیخ در همایش راهکارهای حفظ و نگهداشت انگیزش کارکنان در شرایط دشوار اقتصادی که عصر امروز با حضور سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم بخشنامه‌های کارآمدی را در نظام اداری برای شهروندان صادر کنیم چرا که صدور بخشنامه‌های ناکارآمد در نظام اداری شهروندان را با نارضایتی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان سلامت اداری است، گفت: درصد قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران زیر سه میلیون و 500 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند که به‌طور متوسط خانواده‌های آنها سه الی چهار عضو دارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه گفت: عمده پرسنل شهرداری تهران اجاره‌نشین هستند و برای تأمین مایحتاج اولیه خود و حتی خوراک سر سفره‌شان با مشکلات جدی مواجه هستند و امیدواریم شرایط بهتری برای این افراد فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش بیان کرد: به‌همت کارشناسان منابع انسانی کشور این نشست در شهرداری تهران ترتیب داده شد تا با صدایی بلندتر از شخص رئیس جمهور، از اعضای هیئت دولت و از همکاران ما در سازمان امور استخدامی کشور و همچنین نمایندگان مجلس بخواهیم عنایت ویژه‌ای به پرسنل شهرداری داشته باشند.

شیخ گفت: روزی نیست که ما در شهرداری تهران دستورالعمل یا راهکاری را برای حمایت از کارکنان در چنین شرایط دشواری را امضا یا ابلاغ نکنیم، اما علی‌رغم همه این کارها با مشکلات عدیده‌ای در بحث تأمین مایحتاج کارکنان شهرداری روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: در همین ایام تعطیل اقدامات خوبی برای حمایت از معلولان صورت گرفت ضمن اینکه در شرایط دشوار نیز میزان تخفیف رفاهی پرسنل شهرداری از مجموعه‌های این نهاد افزایش یافته است و علاوه بر آن میزان کمک‌های غیرنقدی و شارژ بن‌کارتها نیز افزایش خوبی داشته است.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت و مجلس به‌ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس اتفاقات خوبی برای حمایت از پرسنل شهرداری صورت بگیرد ضمن اینکه تلاش شود اعتبارات مورد نیاز برای حمایت از این افراد نیز تأمین شود.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درصد قابل‌توجهی از پرسنل شهرداری زیر 3.500هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..