تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی دو میلیارد تومانی ادارات بردسکن به اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن عنوان کرد؛

بدهی دو میلیارد تومانی ادارات بردسکن به اوقافبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ذبیح الله ابراهیمی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن گفت: این بدهی مربوط به اداراتی است که فضا‌های اداری و آموزشی خود را در ملک‌های اوقافی بنا کرده اند و تاکنون ریالی بابت پذیره اولیه به اوقاف پرداخت نکرده اند.


وی افزود: همچنین بدهی مردمی بابت اجاره بهاء املاک موقوفه، ۲۱۴ میلیون تومان می‌باشد.


رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن با اشاره به صلح و سازش ۱۶ پرونده حقوقی این اداره با کسانی که املاک موقوفه در اختیار آن‌ها است، افزود: این افراد با مراجعه به اداره اوقاف با پرداخت حق و حقوقات املاک موقوفه، پرونده آن‌ها منجر به صلح و سازش شد و درحال حاضر ۱۱ پرونده دیگر در دادگستری برای گرفتن حق و حقوقات این اداره در جریان و درحال رسیدگی است.


وی با بیان اینکه تعداد موقوفات متصرفی و غیر متصرفی این شهرستان ۵۴۶ مورد می‌باشد، تصریح کرد: این موقوفات دارای دوهزار و ۷۷۴ رقبه می‌باشند.


ابراهیمی اظهارداشت: ۷۰ درصد رقبات این شهرستان کشاورزی است و در مجموع در آمد ۸۰ درصد موقوفات شهرستان بردسکن صرف عزاداری سید الشهدا و اطعام مردم در ماه محرم و صفر می‌شود.


وی درآمد موقوفات این شهرستان طی یکسال گذشته را ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: درآمد حاصله از موقوفات صرف برگزاری مسابقات قرآنی، برنامه‌های فرهنگی، یادواره شهدا و اطعام بیش از ۱۵ هزار نفر شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن تصریح کرد: از مجموع رقبات در حوزه اوقافی بردسکن تاکنون برای بیش از دو هزار رقبه سند صادر شده است و بنا داریم تاپایان امسال مابقی آن را سند دار کنیم.


وی با اشاره به فعالیت پنج انجمن یاوران وقف در حوزه‌های ایثار و شهادت، سلامت، حوزه علمیه، قرآنی و بانوان اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف تشکیل این انجمن‌ها شناسایی وقف‌های جدید با توجه به نیاز منطقه می‌باشد که خوشبختانه با اقدامات و پی گیری‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ وقف جدید شناسایی و ثبت سامانه موقوفات شده است.


انتهای پیام//آ. ف


اقدامات اوقاف بردسکن برای دریافت مطالبات قانونی اش از ادارات بردسکن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی دو میلیارد تومانی ادارات بردسکن به اوقاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..