تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه ای تلفن همراه در گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های گوشی تلفن همراه در استان گلستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی ادامه داد:ماموران آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی متوجه شدند که این سارق درشهرستان‌های گنبدکاووس، گرگان و یکی از استان‌های همجوار، اقدام به سرقت گوشی‌های هوشمند همراه می‌کند.


سردار جاویدان افزود: ماموران همچنین دریافتند که سارق گوشی، در گنبدکاووس در حال فعالیت است که با شناسایی مخفیگاه وی و با هماهنگی با مراجع قضایی، در یک عملیات متهم را دستگیر کردند.


وی گفت: متهم در بازجویی‌ها به ۴۰ فقره سرقت گوشی‌های هوشمند همراه اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


انتهای پیام/م

سارق حرفه ای تلفن همراه در گنبدکاووس  دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه ای تلفن همراه در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..