تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت فوتبالیست‌های ناشنوای قمی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید وحید غیاثی دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم گفت: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به منظور تشکیل تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در رویدادهای برون مرزی آتی، اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کرده است.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: تیم منتخب استان قم امروز شنبه عازم این مسابقات می‌شود و رضا سلیمی، سیاوش زینال وند، اسماعیل شاه زید، سعید خلیلی، مسلم طاهر پور، عزیز الله قنبری، محمدرضا آزادی فر و سیدمحمد میر قیصری بازیکنان تیم اعزامی قم هستند.

غیاثی اشاره کرد: علاوه بر این نفرات ، وحید نور اللهی، علی زینال وند، سید علی حسینی، مهدی تبریزی ، بهنام عبادی ، سید محمد جدایی ، شایان عندلیب اردکان ، سید مرتضی هاشمی و علیرضا صمدیان سایر بازیکنان تیم فوتبال ناشنوایان قم هستند.

وی اضافه کرد: بر این اساس تیمفوتبال ناشنوایان قم در مسابقات قهرمانی کشور که در تهران برگزار می‌شود شرکت می‌کند و این مسابقات زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی ناشنوایان قرار دارد و بازیکنان منتخب استان‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به توانمندی‌های تیم منتخب استان قم، فوتبالیست‌های ناشنوای قمی به عضویت تیم ملی در می‌آیند تا در مسابقات برون مرزی شرکت کنند و پیش از این نیز سیاوش زینال وند و علی زینال وند در عضویت تیم ملی فوتبال قرار داشته‌اند ضمن این که اسماعیل شاه زید بازیکن قمی تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز در این مسابقات برای تیم فوتبال استان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ح

فوتبالیست‌های ناشنوای قمی عضو تیم ملی می‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت فوتبالیست‌های ناشنوای قمی در مسابقات قهرمانی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..