تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Wise Program Uninstaller 2.28 Build 128 – حذف برنامه های سیستم

نرم افزار Wise Program Uninstaller به شما کمک می کند که برنامه های نصب شده روی سیستم عامل خود را به صورت کارامد حذف کنید و گزینه های پیشرفته تری از حذف کننده معمولی ویندوز در اختیار داشته باشید. برنامه دارای قابلیت های زیادی است و امکاناتی از جمله جستجوی برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. حتی می توانید برنامه هایی که حذف نمی شوند را نیز شناسایی کنید و آنها را با یک کلیک ساده حذف کنید. این برنامه از الگوریتم های پیشرفته ای استفاده می کند و می توانید جستجوی کاملی در این زمینه صورت دهید. روشی که این برنامه برای حذف برنامه ها استفاده می کند، بسیار عمیق تر است و به صورت کامل و کارامد این برنامه ها را حذف می کند تا تاثیرات مخرب احتمالی شان روی سیستم عامل باقی نماند.

با دانلود Wise Program Uninstaller می توانید برنامه های مشابه را شناسایی کنید و در صورتی که یافت شدند، آنها را حذف کنید. حذف یک برنامه ناخواسته، همواره یکی از مشکلاتی بوده است که کاربران سیستم عامل ها، تحمل می کرده اند و معمولا به خاطر بروز ویروس در برنامه ها بوده است. حال این برنامه به صورت کارامد ارائه شده است و کاربران می توانند استفاده های زیادی از آن داشته باشند. این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگار است و مشکلی از بابت استفاده از آن نخواهید داشت. یکی از بهترین ویژگی های برنامه، رایگان بودن آن است و تمامی ویژگی های برنامه به صورت Free در اختیار شما است.

کاور-Wise-Program-Uninstaller

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wise Program Uninstaller:

حذف برنامه به صورت کامل و ایمن امکان حذف برنامه ها و فایل هایی که حذف نمی شوند امکان پیدا کردن برنامه ای که می خواهید جذف کنید. دارای گزینه های مختلف برای حذف کارامدتر برنامه ها کاملا رایگان و سازگار با نسخه های مختلف ویندوز */ ]]> اسکرین-شات-Wise-Program-Uninstaller اسکرین-شات-Wise-Program-Uninstaller اسکرین-شات-Wise-Program-Uninstaller اسکرین-شات-Wise-Program-Uninstaller info

Wise Program Uninstaller helps you uninstall your unwanted programs or forcibly uninstall the program you can’t uninstall by Windows or other programs. Moreover, it also can remove the residual entries which may drive you mad. Wise Program Uninstaller can search out more leftovers after you uninstall an unwanted program and then it can provide a deeper and more thorough removal of the residual entries of the uninstalled program. This point has been verified by comparisons with Windows and other similar programs. Sometimes, you are annoyed by some stubborn programs or entries which can’t be uninstalled/removed or completely uninstalled/removed by common uninstall or safe uninstall. But Forced Uninstall of Wise Wise Program Uninstaller could uninstall/remove them easily and cheerfully.

Features:
Ensures Clean and Thorough Software Uninstalling
Forced Uninstall removes any stubborn software
Finds the Software You Want to Uninstall Fast
Context Menu Option makes software Uninstall more efficient
Completely Free and Perfectly Compatible with Almost All Windows Versions

سیستم مورد نیاز

Windows XP, Vista,
Win7/8/10
(both 32-bit and 64-bit)

راهنمای نصب

نرم افزار به صورت رایگان می باشد!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Wise Program Uninstaller 2.28 Build 128 – حذف برنامه های سیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..