تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احترام‌ سادات حبیبیان بازیگر سینما و مادر کارگردان معروف درگذشت

احترام‌ سادات حبیبیان مادر علیرضا داوودنژاد و بازیگر فیلم‌های این سینماگر درگذشت

«مامان اتی» سینما درگذشت

 احترام سادات حبیبیان معروف به «مامان اتی» مادر علیرضا داوودنژاد و بازیگر فیلم‌های اخیر این سینماگر صبح امروز به‌دلیل کهولت سن و پس از یک دوره ۱۵ روزه بستری در سی‌سی‌یو بیمارستان قائم کرج دارفانی را وداع گفت.

رضا داوودنژاد نوه احترام سادات حبییان این خبر را تأیید کرد.

احترام سادات حبیبیان به دلیل بازی در فیلم «مصائب شیرین» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد و پس از آن در فیلم‌های بهشت از آن تو (۱۳۷۹)، بچه‌های بد (۱۳۷۹)، دختری در قفس (۱۳۸۱)، هوو (۱۳۸۴)، مرهم (۱۳۸۹) و کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰) به کارگردانی داوودنژاد ایفای نقش کرده بود.

سایت سیمرغ درگذشت این هنرمند را به خانواده داوودنژاد و سینمای ایران تسلیت می‌گوید.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احترام‌ سادات حبیبیان بازیگر سینما و مادر کارگردان معروف درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..