تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خفگی بعد از سقوط در چاه ناهارخوران علت مرگ کودک گرگانی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: پرونده کودک دو ساله‌ای که در چاه فاضلاب کنار پارک بلوار ناهارخوران سقوط کرده در روز حادثه از طریق مراجع قضایی به پزشکی قانونی ارجاع شد.

وی افزود: جسد مورد معاینه و کالبدگشایی قرار گرفت و در نهایت علت فوت نارسایی تنفسی و خفگی ناشی از ورود مایع به داخل مجاری تنفسی گزارش شد.

زارعی با بیان این که طبق روال این جسد در کمیته اعلام علت فوت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در معاینه آثار ضرب و جرحی دال بر نزاع دیده نشد و جواز دفن هم با همان علت فوت صادر شد.

بیشتر بخوانید:  سقوط کودک ۳ ساله در چاه فاضلاب

آریتمی قلبی ناشی از عبور جریان الکتریسته علت مرگ ۲ پیمانکار برق در گرگان

مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان تصریح کرد: برق گرفتگی جزو مواردی است که حتماً باید به پزشکی قانونی ارجاع شود مخصوصاً اگر حادثه حین کار بوده باشد.

زارعی ادامه داد: روز جمعه دو فرد جوان حدود ۳۰ ساله حین کار در بلوار انتظام شهرک جهاد دچار برق گرفتگی شده و فوت کردند.

وی بیان کرد: در معاینه‌ای که صورت گرفت علت فوت آریتمی قلبی ناشی از عبور جریان الکتریسته از بدن (برق گرفتگی) مشخص شد.

زارعی تأکید کرد: موارد نوزده گانه داریم که باید به پزشکی قانونی ارجاع شوند، مانند تمام مرگ‌های ناشی از حوادث ترافیکی، فوت در مکان‌های دسته جمعی، حادثه حین کار، برق گرفتگی، فوت در سرای سالمندان، فوت حین اقدامات درمانی و تمامی مرگ‌های مشکوک، قتل‌ها و خودکشی ها.

بیشتر بخوانید:  جزییات جدید مرگ کودک ۳ ساله در چاه فاضلاب/ کودک فرزند نظافت چی سرویس بهداشتی بود

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خفگی بعد از سقوط در چاه ناهارخوران علت مرگ کودک گرگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..