تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۷۲درصدی مشارکت‌های مردمی در قزوین

ساعت: 11:12 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426728

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری میزان مشارکت‌های مردم در طرح‌های مختلف نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 72 درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: استان قزوین در حوزه مشارکت برای کمک به نیازمندان از برجستگی خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات و تنگناهای مختلف طی شش ماهه نخست سال جاری میزان مشارکت‌های مردم در طرح‌های مختلف نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مردم استان قزوین در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان کمک در قالب طرح‌های مختلف اهداء کرده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان بوده است.

وی به تشریح وضعیت نیازمندان پرداخت و عنوان کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار و ۶۳۷ نفر در قالب ۲۲ هزار و ۲۸۵ خانوار به صورت تک یا چند خدمتی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

مؤمنی توضیح داد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این مددجویان با مشکلات متعددی درگیر هستند که مسکن، اشتغال و درمان سه مشکل اساسی این خانوادهاست از این رو با رویکرد فرهنگی برای رفع مشکلات مددجویان به خصوص این سه مانع خدمت رسانی را پیگیری می‌کنیم.

وی تأکید کرد: رفع مشکل اشتغال به استقلال معیشتی مددجویان منجر شده و تأمین مسکن نیز موجب می‌شود تا این خانوارها بخش قابل توجهی از درآمد خویش را برای اجاره بهاء هزینه نکنند همچنین کمک برای درمان بیماران نیازمند نیز موجب می‌شود تا این خانوارها با شرایط بهتری به مداوای خویش بپردازند و بر درد بیماری درد دیگری افزوده نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد تواتمندسازی مددجویان را پیگیری می‌کند که در این حوزه اشتغال زایی از طریق پرداخت تسهیلات و ارائه بسته تشویقی برای کارفرمایانی که مددجویان را بکارگیری می‌کنند از رویکردهای جدی برای توانمندسازی مددجویان است.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات خرید مسکن و تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان نیازمند از شاخص‌های عملکردی برای رفع مشکل نیازمندان است که در این بخش هم ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند.

مؤمنی گفت: انعقاد قرارداد با پزشکان و مراکز درمانی برای بهره مندی مددجویان از خدمات درمانی و پرداخت هزینه‌های درمانی به طور مستقیم از اقداماتی است که برای رفع مشکلات حوزه درمانی مددجویان پیگیری می‌شود.

وی یادآورشد: برای این خدمات و سایر خدمات کمیته امداد امام (ره) طرح‌هایی تعریف شده تا کمک‌های مردمی براساس نیت آنها جمع آوری و هزینه شود از این رو اقشار مختلف مردم می‌توانند با مشارکت خود زمینه ارتقای زندگی نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۷۲درصدی مشارکت‌های مردمی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..