تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند/ لزوم توجه وکلا به بالا بردن دانش حقوقی مردم

ساعت: 13:19 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426674

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره وکلای ماده 187 با بیان اینکه ما معتقدیم  وکلا از همکاران می باشند اظهار کرد: دستگاه قضایی برای یپیشبرد اهداف خود و دادرسی عادلانه به همراهی و همکاری خوب وکلا نیازمند است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و انتظار مجموعه این است وکلا در فرایند رسیدگی به پرونده های بصورت متقن ، منظم و رعایت اخلاق حرفه ای کمک کار دادگستری باشند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه دانش حقوقی مردم استان نسبت به سایر استانها پایین است، تصریح کرد: وکلا می توانند در بالا بردن دانش حقوقی مردم و آشنایی آنها با قوانین نقش موثری ایفا نمایند.

این مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه برای  اجرای دادرسی عادلانه مسئولیتی خطیر بر عهده این دو مجموعه می باشد خاطر نشان کرد: ما بایستی خداوند را شاکر باشیم که توفیق احقاق حق و اجرای عدالت را به دست ما سپرده و بایستی تمام تلاش خود را برای این امر مهم بکار گیریم تا هم رضایت مردم و خداوند را جلب نماییم.

در ابتدای این دیدار قاسمی رئیس هیئت مدیره وکلای ماده 187 دادگستری استان مطالبی در خصوص وجود  برخی مشکلات وکلا درمحاکم و درخواست تعامل و همکاری بیشتر دو مجموعه برای خدمت به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند/ لزوم توجه وکلا به بالا بردن دانش حقوقی مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..