تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۶۰ درصدی جمع آوری زکات در استان زنجان

ساعت: 13:17 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426673

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از 8 میلیارد و420 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی در 7ماهه امسال در استان زنجان جمع‌آوری‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری با اشاره به فعالیت دبیرخانه شورای زکات استان زنجان زکات جمع‌آوری‌شده در استان زنجان در7ماهه امسال  را8 میلیارد و 420 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: زکات جمع‌آوری‌شده در استان زنجان، در قالب زکات واجب، مستحبی و فطریه بوده است.که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل 60درصد رشدداشته است

صفری به برنامه‌ریزی این نهاد به استفاده بیشتر از ظرفیت زکات در حوزه معیشتی  جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه جمع‌آوری زکات زمینه‌سازی برای اثربخشی این منبع عظیم دینی در حوزه معیشتی وتوانمندسازی  مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای زکات در استان زنجان، گفت: امیدواریم با گفتمان سازی در حوزه ترویج، فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری زکات سهم نیازمندان از این ظرفیت دینی بیشتر شود.

صفری همچنین به احداث  ومرمت 65مورد پروژه عمرانی وعام المنفعه ازقبیل مسجد، حوزه علمیه ،حسینیه وخانه عالم اشاره کرد و افزود: برای احداث و بازسازی و مرمت این پروژه ها 3میلیاردو245میلیون تومان از محل زکات هزینه شده است که 39درصد زکات جمع آوری شده را شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به هزینه کرد 61درصدی زکات جمع آوری شده برای محرومین ونیازمندان تحت حمایت استان اشاره کرد و یادآور شد: 5میلیاردو 175میلیون تومان از زکات جمع آوری شده برای محرومین در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه ، احداث وتعمیر مسکن مددجویان ، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند ،کمک به هزینه های تامین دارو و درمان  بیماران وکمک معیشت مددجویان هزینه شده است.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال 12 میلیارد و 100میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع‌آوری شود، گفت: با فعالیت اثربخش در حوزه جمع‌آوری زکات   در این بخش در استان زنجان در 7ماهه  امسال 107درصد محقق شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۶۰ درصدی جمع آوری زکات در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..