تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاضریم با موافقان الحاق به FATF مناظره کنیم/ متاسفانه برخی مسئولان کم کاری می کنند

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426730

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حاضریم با موافقان الحاق ایران به FATFو CFT مناظره و گفت و گو کرده و ثابت کنیم که این موضوعات به ضرر جمهوری اسلامی است نه به نفع ما.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در سخنانی با تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: مسئولان برنامه های فرهنگی مناسب این ایام در نظر بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع FATFو CFT، گفت: موضوع FATFو CFT بعد از برجام مطرح شده است و ما حاضریم با موافقان الحاق ایران به FATFو CFT مناظره و گفت و گو کرده و با سند و مدرک ثابت کنیم که این موضوعات به ضرر جمهوری اسلامی است نه به نفع ما.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی داریم که مسئولان باید آنها را مدنظر داشته باشند، افزود: بیکاری، ام المصائب است و همه مسئولان وظیفه دارند تا در راستای حل این مشکل بزرگ تلاش کنند و هر کاری که می توانند برای رفع بیکاری انجام دهند.

دیرباز تصریح کرد: بیکاری زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات دیگر بوده و به جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده فشار می آورد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان هستند که این مشکلات را نمی بینند، اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان کم کاری می کنند و به وظیفه خود به درستی عمل نمی کنند.

وی با بیان اینکه روحانیت پناهگاه مردم است، افزود: روحانیت در کنار مردم بوده و به عنوان واسطه، مشکلات مردم را به گوش مسئولان می رسانند.

دیرباز هم چنین با تاکید بر پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: باید سواد رسانه ای را در مردم افزایش داده و مراقبت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاضریم با موافقان الحاق به FATF مناظره کنیم/ متاسفانه برخی مسئولان کم کاری می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..