تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای مازندران بارانی می‌شود/ احتمال بارش برف در ارتفاعات

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1397/08/19 شناسه خبر: 1426687

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از ورود موجی دیگر از بارندگی‌ها به مازندران از روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان امروز نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در مناطق غربی استان با احتمال بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون بیشترین بارش‌ها از نوشهر ۸۲، رامسر ۷۵، سیاه‌بیشه ۳۰ و در ایستگاه باران‌سنجی از سنگ‌پشته رامسر ۱۱۲، سرلیماک رامسر و خشکه‌داران تنکابن ۱۰۱ و میان‌لات رامسر ۹۵ میلی‌متر ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بیشترین ارتفاع برف در ایستگاه باران‌سنجی دنا علیا جاده چالوس با ۴۲ سانتی‌متر و در ایستگاه هواشناسی سیاه‌بیشه ۵ و بلده ۳ سانتی‌متر بوده است که نخستین برف پاییزی در ایستگاه هواشناسی بوده است.

این مسئول افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، رو یکشنبه ۲۰ آبان ماه سامانه بارشی دیگر وارد استان مازندران می‌شود که همراه با بارش باران، کاهش دما و وزش باد است.

اسدی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ارتفاعات استان بارش به‌صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای مازندران بارانی می‌شود/ احتمال بارش برف در ارتفاعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..