تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان سهامداران "ذوب" به 

شرکت ذوب آهن امروز سهامداران خود را به دو مجمع فوق العاده این شرکت فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت ذوب آهن امروز دو اطلاعیه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر کرد.

اطلاعیه اول این شرکت در خصوص برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت با هدف تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه است. بر همین اساس، این مجمع روز پنج شنبه یک آذر ساعت 11:30در تالار آهن این شرکت برگزار می شود.

مقدار افزایش سرمایه مورد نظر این شرکت 85 درصد بوده، که از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تعیین شده است. به این ترتیب سرمایه این شرکت از سه هزار و 318 میلیارد تومان به 6هزار و 150 میلیارد تومان می رسد. به گفته مدیران "ذوب" هدف از این افزایش سرمایه خروج از شمولیت ماده 141 لایحه اصلاحی بخشی از قانون تجارت است.

آگهی دوم این شرکت نیز دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده است که در همان روز و با هدف تایید کارشناسان منتخب هیات تعیین کارشناسان رسمی استان اصفهان جهت رعابت تبصره ماده 6 آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده 149 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم است.

یادآور می شود شرکت ذوب آهن اصفهان در ٧ ماهه منتهی به مهر ١٣٩٧ از فروش محصولات خود 3هزار و 333 میلیارد تومان درآمد کسب کرد. هم چنین در مهر ماه مبلغ فروش این شرکت به ۵۴٧ میلیارد تومان رسید. بر این اساس مبلغ فروش ذوب در مدت ٧ ماهه سال ٩٧ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٧٠ درصد رشد داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان سهامداران "ذوب" به »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..