تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ آشکار آمريکايي‌ ها درباره عدم تحريم دارويي ايران

دروغ آشکار آمريکايي‌ ها درباره عدم تحريم دارويي ايران

خبرگزاري آريا – رييس هيات مديره سنديکاي صاحبان صنايع داروهاي انساني، تاکيد آمريکايي‌ها بر عدم تحريم دارويي ايران را نه تنها يک بازي رسانه‌اي، بلکه دروغي آشکار توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، عباس کبريايي‌زاده در گفتگو با ايسنا در ارتباط با مسائل مختلفي که در مورد تحريم دارويي ايران از سوي آمريکايي‌ها مطرح مي‌شود و اين‌که مقامات آمريکايي مي‌گويند ايران را تحت تحريم دارويي قرار نداده‌اند، تصريح کرد: درست است که ترامپ اعلام کرده است ايران را تحت تحريم دارويي قرار نداده‌اند اما عملا زماني‌که انتقال پول ممکن نيست و تحريم بانکي مدنظر قرار مي‌گيرد، چه در بخش تامين مواد اوليه براي توليد دارو و چه در حوزه تامين قطعات و ماشين‌آلات، مشکل به وجود آمده و عملا امکان تهيه و تامين ملزومات توليد دارو فراهم نخواهد بود.
وي ادامه داد: بايد بدانيد که ما در خصوص برخي قطعات و ماشين آلات توليد دارو وابسته به اروپا هستيم و زماني‌که انتقال پول به راحتي صورت نگيرد، حتي اگر مواد اوليه هم موجود باشد اگر شما نتوانيد ماشين‌آلات و قطعات داروسازي را در اختيار داشته باشيد، امکان توليد فراهم نيست.
رييس هيات مديره سنديکاي صاحبان صنايع داروهاي انساني با تاکيد بر اين‌که به طور حتم تحريم‌ هاي بانکي عاملي براي آسيب به تامين داروي مردم در ايران خواهد بود، اظهار کرد: در اين خصوص فعاليت‌هاي جهاني مدنظر قرار گرفته و به سازمان ملل و ساير نهادهاي بشردوستانه نامه‌نگاري شده است چرا که اين اقدام آمريکايي‌ها عملي غيرانساني، غيرقانوني و برخلاف مقررات جهاني است.
کبريايي‌زاده در پاسخ به اين‌که آيا تاکيد بر عدم تحريم دارويي توسط آمريکايي‌ها، يک بازي رسانه‌اي از سوي آنهاست، تصريح کرد: اين مساله يک بازي رسانه‌اي و يک دروغ آشکار است زيرا زماني‌که تحريم بانکي صورت مي‌گيرد، امکان تهيه مواد اوليه، قطعات و ماشين‌آلات داروسازي فراهم نيست و بايد بدانيم که تبادلات بانکي جزو جدانشدني تامين دارو است.
وي تاکيد کرد: تحريم دارويي ايران از سوي آمريکا، غيرانساني‌ترين اقدامي است که مي‌توان مدنظر قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ آشکار آمريکايي‌ ها درباره عدم تحريم دارويي ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..