تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از تسویه حساب درآمد حاصل از نمایش فوتبال در سینماها

آخرین خبر از تسویه حساب درآمد حاصل از نمایش فوتبال در سینماهاسید ضیاء هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران، درباره آخرین وضعیت واریز درآمد حاصل از پخش فوتبال‌های جام جهانی به خانه سینما، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هنوز تسویه حساب کامل انجام نشده است.متاسفانه این تعلل در تسویه حساب از سوی برخی سینماداران است. امیدواریم که به زودی نهایی شود.

وی افزود: پول فیلم‌ها هم با همین فاصله زمانی واریز می‌شود.

گفتنی است؛ قرار است بازی پرسپولیس و کاشیماآنتلرز با بلیت ۳۰ هزار تومانی در برخی سالن‌های سینما پخش شود.  این در حالی است که هنوز تسویه حساب درآمد بازی‌های جام جهانی فوتبال انجام نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از تسویه حساب درآمد حاصل از نمایش فوتبال در سینماها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..