تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازوکار‌های اجرایی در منشور حقوق شهروندی آماده است/ حذف کنکور شکستن شاخ غول است

مولاوردیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین نشست هم اندیشی نمایندگان حقوق شهروندی استان ها و حوزه ستادی با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه صبح امروز در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

مولاوردی با اشاره به اینکه سازوکار های اجرایی حقوق شهروندی در منشور حقوق شهروندی آماده است، گفت: در یکی از بندها آموزش حقوق شهروندی با دانشجویان و دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است، باید توجه داشته باشیم که خروجی این دانش ها موثر باشد.

وی ادامه داد: اولویت های تخصصی و عمومی را در دولت مورد توجه قرار دادیم و از جمله اولویت های تخصصی مهارت آموزی دانش آموزان و توانمندسازی برای حرکت به سمت بازار کار است، همچنین توجه به ارتقای توانمندسازی دانش آموزی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

مولاوردی بیان کرد: افزایش توان خلاقیت و ارتقای عدالت آموزشی، حذف مشق شب، شاداب سازی مدارس، سبک کردن کیف دانش آموزان و حذف کنکور که شکستن شاخ غول است از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش محسوب می شود.

درحال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازوکار‌های اجرایی در منشور حقوق شهروندی آماده است/ حذف کنکور شکستن شاخ غول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..