تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده سازی ناو باربری بدون 

طبق برنامه اعلام شده توسط روسکاسموس،   "پروگرس-  ام. اس۱۰" در ساعت ۲۱:۱۴ (بوقت مسکو) و در تاریخ ۱۶نوامبر (۲۵ آبان) سکوی شماره یک مرکز فضایی بایکونور را ترک خواهد کرد و در ساعت ۲۲:۲۹ روز ۱۸ نوامبر به واحد زوزدا در ایستگاه فضایی بین المللی خواهد پیوست. حمل این ناو بر عهده موشک "سایوز اف-گ" خواهد بود که در ۱۱ اکتبر حادثه آفرین شد و بکارگیری موشک نشان می‌دهد روسکاسموس کاملا به اشکال فنی موشک پی برده و آن را برطرف ساخته است.

در ۱۱ اکتبر ناو سایوز ام. اس-۱۰ که الکسی اووچینین و نیک هیگ بر عرشه آن حضور داشتند به دلیل نقص فنی موشک بالابرنده نتوانست به وظیفه خود عمل کند و به شکل اضطراری دو فضانورد را به زمین برگرداند. بررسی‌های بعدی نشان داد حسگرهای  یکی از موشک‌های تقویتی جانبی در جریان پیکره بندی صدمه خورده بوده و به همین دلیل به موقع از بدنه اصلی جدا نشد و حادثه آفرید. پروگرس-  ام. اس۱۰ -  قرار است ۲۴۵۰ کیلوگرم بار را به ایستگاه فضایی بین المللی برساند که از جمله ۷۰۵ کیلوگرم سوخت، ۵۰ کیلوگرم اکسیژن و ۴۲۰ کیلوگرم آب است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده سازی ناو باربری بدون »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..