تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت نویسنده ایرانی در ایتالیا

 بیژن زرمندیلی نویسنده ایرانی ساکن ایتالیا روز گذشته ۱۸آبان (۹نوامبر) در شهر رم درگذشت. ابوالحسن حاتمی نویسنده و مترجم و از دوستان نزدیک بیژن زرمندیلی این خبر را تایید کرد.
 
 بیژن زرمندیلی متولد ۱۳۲۰ در تهران بود. سال ۱۳۳۹ از ایران خارج شد و به ایتالیا رفت. بیست سال اول اقامت او در ایتالیا همزمان با دوران پهلوی بود و شرکت او در جریانات اعتراضاتی علیه رژیم وقت ایران، باعث شد از ورود او به کشور ممانعت به عمل آید. پس از انقلاب نیز یک بار به همراه هیات دیپلماتیک ایتالیایی در زمان دولت اصلاحات به عنوان خبرنگار به ایران آمد.

بیژن زرمندیلی نویسنده‌ای که هیچ‌یک از آثارش در ایران ترجمه و منتشر نشد (او داستان‌هایش را به زبان ایتالیایی می‌نوشت) هفت رمان منتشر شده و یک رمان نیمه‌تمام در کارنامه خود دارد. رمان‌های «خانه بزرگ منیریه»، «داستان تاریک» و... از آثار این نویسنده هستند.

او روز گذشته ۱۸آبان در اثر بیماری سرطان و عوارض ناشی از این بیماری در ۷۷سالگی در شهر رم  ایتالیا درگذشت.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت نویسنده ایرانی در ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..