تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی در گلستان به چرخه تولید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی استان را نیز بر عهده دارد گفت:: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره به چرخه تولید بازگشتند.


وی افزود: مشکلات صاحبان این واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و پس از دسته بندی برای حل آن در چارچوب قانون با دستگاه‌های اجرایی مربوط و بانک‌ها رایزنی شد.


هاشمیان گفت: در یک مورد از پرونده‌های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک‌ها، تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی آّباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن ۴۵ کارگر آن جلوگیری شد.


وی گفت:: ممنوعیت توقیف واحد‌های تولیدی، راه اندازی شعب رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در دادسرا‌ها، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره‌های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی است.


هادی هاشمیان افزود: به منظور تامین سرمایه مورد نیاز برای واحد‌های تولیدی هم، وصول معوقات بانکی به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است.


انتهای پیام/م

۲۱ شرکت تولیدی در گلستان به چرخه تولید بازگشتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی در گلستان به چرخه تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..