تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار شیخ سلمان و سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تماشای این دیدار روز گذشته راهی تهران شده و در این میان هم دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشته است .

 شیخ سلمان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان دیداری با سلطانی فر داشته و با وزیر ورزش و جوانان درباره مسائل مختلف فوتبال ایران به گفت‌وگو پرداخته است. شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته نیز بازدیدهایی از مرکز تیم‌های ملی و ساختمان پک داشته است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرجینیو: خوشحالم که در ورزشگاه آزادی بازی می کنم اتفاقات سیاسی در ورزشگاه کاشیما می‌تواند قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان از بین ببرد قطبی: ورزشگاه آزادی،کولوسئوم فوتبال در آسیا است

انتهای پیام/

حضور شیخ سلمان در وزارت ورزش و جوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار شیخ سلمان و سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..