تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس کاشیما در اتوبان خراب شد!

۷۹۴۹۲۶

۳۵۲ بازدید

تنها تمرین تیم کاشیما در ورزشگاه آزادی با حواشی عجیبی همراه بود.

خبرگزاری میزان: روز گذشته کاروان تیم کاشیما برای برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به استادیوم رفتند و در بین راه برای خبرنگاران این تیم که سوار اتوبوس دیگری بودند اتفاق عجیبی افتاد.

کیمیتو ایمامورا در اینباره اظهارداشت: در اتوبان بودیم و می‌خواستیم به ورزشگاه برویم که در بین راه با جسم سختی برخورد کردیم که باعث شد اتوبوس دچار مشکل شود و توقف کند. ما بسیار شگفت زده شدیم، اما راننده گفت: مشکل خاصی نیست و می‌توانیم به حرکت ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: در استادیوم نیروهای امنیتی حضور داشت تا شرایط برای رفت و‌آمد ما راحت‌تر باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید. بعد از آن سرو کله هواداران پرسپولیس پیدا شد. آنها حلقه‌ای به دور ما تشکیل دادند و ما را ژاپنی خطاب می‌کردند. آنها با انگشت‌های خود نتایج ۳-۰ و ۴-۰ را برای بازی پیش‌بینی می‌کردند و اعتقاد داشتند که به پیروزی می‌رسند. یک ایرانی دیگر هم به یک باره وارد اتوبوس ما شد و شروع به فیلمبرداری کرد. اتوبوس بازیکنان هم به شدت محاصره شده بود.

یوکی آنزای در اینباره گفت: سورپرایز شدم. این جو و اتمسفر را در هیچ یک از بازی‌ها ندیده بودم. تماشاگران پرسپولیس همگی انگشت‌های خود را بالا آورده بودند و ۳-۰ و ۴-۰ را به ما نشان می‌دادند.

خبرنگار ژاپنی همچنین خاطرنشان کرد: در پایان شب هم هواداران پرسپولیس ما را رها نکردند و حتی ضرباتی به اتوبوس ما زدند. در شهر تهران خیلی‌ها اسم کاشیما را صدا می‌زنند.

اتفاقات عجیب برای اتوبوس کاشیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس کاشیما در اتوبان خراب شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..