تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی جی 4 کور سامسونگ با اندروید گو، صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده‌ چهار هسته‌ ای معرفی شد

سامسونگ بعد از عرضه‌ی Galaxy J2 Core، دیروز گلکسی جی ۴ کور را با سیستم‌عامل اندروید گو و بهبود مشخصات معرفی کرد.

سامسونگ نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو، یعنی گلکسی جی ۲ کور را در ماه اوت عرضه کرد، اما این گوشی هنوز در برخی از کشورها نظیر ایالات متحده معرفی نشده است. این تولیدکننده‌ی کره‌ای، روز گذشته (جمعه)، دومین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را با نام Galaxy J4 Core، در سکوت معرفی کرد؛ دستگاهی که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی جی ۲ کور محسوب می‌شود.

در حالی که سخت‌افزار این دستگاه چیزی برای گفتن ندارد، اندروید گو همه چیز را تغییر می‌دهد؛ نرم‌افزاری که به ‌طور خاص برای گوشی‌های پایین‌رده‌ای مانند گلکسی جی ۲ کور و جی ۴ کور، طراحی شده است.

مقاله‌های مرتبط:

از آنجایی که اندروید ۸ اوریو و اندروید ۹ پای برای اجرای روان، به سخت‌افزار مناسب نیاز دارند، گوگل، اندروید GO را برای گوشی‌های ارزان قیمت با سخت‌افزار ضعیف‌تر، طراحی کرده و به‌‌‌‌ این منظور حتی برخی از نرم‌افزار‌هایی را که به‌طور پیش‌فرض در هر گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارند، حذف کرده است. 

سامسونگ گلکسی جی ۴ کور، با اندروید ۸.۱ نسخه‌ی گو عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۱.۴ گیگا‌هرتزی چهار هسته‌ای، یک گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگا‌بایت حافظه (قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگا‌بایت) اشاره کرد.

با اینکه دوربین اصلی ۸ مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا‌پیکسلی گلکسی جی ۴ کور، مشخصات برجسته‌ای ندارند اما شما را نا‌امید نمی‌کنند. این گوشی همچنین دارای یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core galaxy j4 core

سامسونگ هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است، اما به محض انتشار اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند، آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی جی 4 کور سامسونگ با اندروید گو، صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده‌ چهار هسته‌ ای معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..