تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاناسونیک لپتاپ مقاوم جدید خود را معرفی کرد

پاناسونیک لپتاپ مقاوم جدید خود را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما تا به حال شرایط سختی مانند جنگ، کوه و گردشگری و غیره را برای خود در نظر گرفته‌اید. بسیاری از افراد هم هستند که تمام زندگی خود را در این شرایط می‌گذرانند. کسانی که زیاد با این شرایط سر و کار دارند، باید وسایل خود را به گونه‌ای تهیه کنند که در این شرایط سخت آسیبی نبینند از جمله لپتاپ کهقیمت بالاتر دارد. پاناسونیک در این راستا از لپتاپ مقاوم جدید خود، Toughbook 31 رونمایی کرد که مجهز به نسل هفتم پردازنده اینتل است و از ارتباط 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

Toughbook 31 جدید دارای چیپست اینتل Core i5-7300 vPro و حافظه رم DDR4 است و برای حفظ ارتباط اینترنت در مناطقی که دسترسی به وای‌فای وجود ندارد، به ماژول مودم LTE پیشرفته مجهز شده است. البته لپتاپ 13 اینچی پاناسونیک چندان هم ارزان نیست و قرار است در بازار جهان، با قیمت 3699 دلار عرضه شود.

مدل پایه Toughbook 31 پاناسونیک که پردازنده Core i5 دارد، دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD است. این مدل از ماه آینده عرضه خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که این لپتاپ را با پردازنده Core i7 و حافظه رم 32 گیگابایتی سفارش داد. جرم این لپتاپ در حالت بدون باتری 3.9 کیلوگرم و با داشتن باتری روی آن 4.1 کیلوگرم خواهد بود که برای یک لپتاپ سنگین به نظر می‌آید.

مدل Toughbook 31 که مدل پرفروش لپتاپ‌های پاناسونیک است، برای استفاده در شرایط سخت و توسط سربازان، نیروهای پلیس و کارگران شرکت‌های انرژی و ساختمان طراحی شده است. این لپتاپ در مقابل ضربات مقاومت بالایی دارد و حتی پس از کشیده شدن روی زمین به خوبی کار می‌کند.

گفتنی است، Toughbook 31 با باتری خود قادر است تا 19.5 ساعت کار مداوم را پشتیبانی کند ولی در صورت تجهیز آن به یک باتری اضافه زمان شارژدهی به 29 ساعت ارتقا پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ چه گذشت؟

انتهای پیام/

Toughbook 31 لپتاپ مقاوم پاناسونیک معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاناسونیک لپتاپ مقاوم جدید خود را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..