تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح هادی در ۵۱۶ روستای استان کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا قادری،گفت: برای هزار و ۳۴۸ روستا اجرای طرح هادی مصوب شده است که طرح هادی در ۱۹۰ روستای دیگر این استان با اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال به زودی اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح‌های هادی روستایی در پایان افق ۱۰ ساله به دنبال تحولات جمعیتی و تغییر شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و کالبدی روستا‌ها هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: طرح‌های تهیه شده نیازمند بازنگری و به هنگام سازی هستند که بازنگری این طرح در ۱۰۱ روستای استان به پایان رسیده و در ۳۱ روستای دیگر با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

قادری هدف از اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی عنوان کرد.

گفتنی است؛ استان کردستان هزار و ۶۹۵ روستا دارد.

انتهای پیام/م

طرح هادی در هزار و ۳۴۸ روستای کردستان اجرا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح هادی در ۵۱۶ روستای استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..