تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Police Helicopter Simulator برای کامپیوتر – نسخه CODEX

در بازی Police Helicopter Simulator تجربه لذت بخشی از کنترل یک اسکادران هلکوپتری را برعهده خواهید داشت و می توانید وظایف خود را به عنوان یک پلیس هلیکوپتری به سرانجام برسانید. بازی شبیه ساز است و سعی کرده است که المان های کنترلی خود را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک تر سازد. در این بازی وارد یک زندگی حرفه ای می شوید و وظایفی را به صورت روزانه دریافت می کنید. شما باید مهارت های لازم را ابتدا برای پرواز داشته باشید و سپس بتوانید که وارد دنیای واقع گرایانه و ماموریت های هیجان انگیز آن شوید.

بیش از ۲۰ ماموریت متنوع در دانلود بازی Police Helicopter Simulator وجود دارد و کل فعالیت شما را در یک واحد هلیکوپتری به نمایش می گذارد. در بازی می توانید وارد نیروهای ایالات متحده شوید و زمینه فعالیتی خود را به راه بیاندازید. هرچه قدر که مهارت بیشتری داشته باشید، ماموریت های سخت تری به شما محول می شود و می توانید امتیازات بیشتری را برای دریافت سکه های بیشتری کسب کنید.

Police Helicopter Simulator PC-CODEX

دانلود-بازی-Police-Helicopter-Simulator

دنیای بازی Police Helicopter Simulator بسیار بزرگ است و مناطقی که روی آنها ماموریت ها استقرار می یابند، تنوع و شکل خوبی دارند. چرخه روز در بازی برقرار است و می توانید به تعقیب و گریز، رسیدگی به سقوط هواپیما، سرقت و بسیاری دیگر از مشکلات پیرامون شهر بپردازید. پویایی بازی برای مبتدیان در نظر گرفته شده است و می توانید کنترل بازی را روی ساده قرار داده و آن را تجربه کنید. تنظیمات هلیکوپتر از شبیه ساز آلمانی بهره می برد و باید مهارت حرفه ای در این زمینه داشته باشید. می توانید قابلیت های فنی هلیکوپتر خود را ارتقا دهید و در نهایت با کنترل و مهارت بیشتری وارد ساختمان های باریک شوید. در دانلود بازی Police Helicopter Simulator باید به سیستم آب و هوایی توجه کنید و در هنگام رعد و برق یا باران های شدید، پروازهای ایمن تری را تجربه کنید. در این شرایط باید مهارت داشته باشید و بتوانید که ایمنی کامل را در هنگام پرواز رعایت کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator اسکرین-شات-بازی-Police-Helicopter-Simulator info

With the Police Helicopter Simulator, you now have the opportunity to experience the daily routine of a helicopter squadron. During your career, you take on tasks that become more and more demanding over time. The main task is to oversee airborne installations and to coordinate the forces on the ground. Your duties include reconnaissance flights, air security, and exciting pursuits. The large and realistic game world provides exciting entertainment day and night.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 (64Bit)
Processor: Quad-Core with 2.6 GHz (64bit)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GPU with 1 GB VRAM, for example Nvidia GeForce GTX 760 or similar (Onboard graphics chips are not officially supported)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Police Helicopter Simulator برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..