تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم سگ باز (مرد سگی) – Dogman 2018 به همراه زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سگ باز – Dogman 2018

سانسورشده با زیرنویس فارسی

دانلود-فیلم-سگ-باز

نام فیلم سینمایی: Dogman – سگ باز

سال انتشار: ۲۰۱۸

مدت زمان نسخه اصلی: ۱۰۳دقیقه

مدت زمان نسخه سانسورشده: ۱۰۰دقیقه

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز

کیفیت: ۷۲۰p / 800p / 480p

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: Dogman «مرد سگی» تازه‌ترین ساخته فیلمساز ایتالیایی «متئو گارونه»، روایت جذاب مردی ‌است که به دنبال رام کردن هر حیوان و انسانی است. او امسال با فیلم Dogman (به فارسی: سگ باز یا مرد سگی) توانست بار دیگر در جشنواره کن ۲۰۱۸ حضور یابد و بازیگر دوست داشتنی فیلمش یعنی مارچلو فونته توانست نخل طلای بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. دانلود فیلم سگ باز همچنین امسال به عنوان نماینده کشور ایتالیا به آکادمی اسکار معرفی شده است. مارچه، مردی که شغلش نگهداری یا گریموری سگ‌ها است، دوستی خشن به نام سیمونه دارد که تهدیدی برای او و اهالی محله است. قصه‌ای جذاب و پر کشش که مهمترین مشکلش شاید قدری قابل پیش بینی بودن برخی از لحظات آن باشد.

داگمن قصه‌ی مردی است که تا آنجا که در توان دارد می‌خواهد خشونت را رام کند. در معرفی ابتدایی فیلم او را مردی اجتماعی می‌بینیم که در دورهمی دوستان و همکاران خود شرکت می‌کند. با آنها فوتبال بازی می‌کند و همه او را انسانی آرام و با اعتبار می‌دانند. در میزانسن معرفی رابطه مارچه و خانواده‌اش، او پشت به آنها سر میز نشسته و جدایی‌اش از آنها نمایان می‌شود. گویی تنها چیزی که مارچه به جز مغازه سگ‌هایش دارد دخترش است که او را هم با سگ‌هایش صمیمی کرده است. رابطه‌ی خوب مارچه و دخترش، در کمک کردن به یکدیگر برای گریم کردن سگ‌ها صمیمیت بیشتری می‌یابد. همچنین به واسطه سگ‌ها مارچه در مسابقه مقام کسب می‌کند تا قدری دخترش به او افتخار کند. تنها همدمش نیز در خانه سگ او است.

info

Marcello, a small and gentle dog groomer, finds himself involved in a dangerous relationship of subjugation with Simone, a former violent boxer who terrorizes the entire neighborhood. In an effort to reaffirm his dignity, Marcello will submit to an unexpected act of vengeance.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم سگ باز (مرد سگی) – Dogman 2018 به همراه زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..