تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سنگین ترابزون‌اسپور با مجید حسینی

۷۹۴۸۱۵

۶۳۱ بازدید

هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه با شکست تحقیرآمیز تیم ترابزون‌اسپور آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه با شکست تحقیرآمیز تیم ترابزون‌اسپور آغاز شد.

امشب (جمعه) تیم ترابزون‌اسپور میهمان تیم مالاتیااسپور بود و شکست پرگل 5 بر صفر را پذیرا شد. گل‌های تیم میزبان در دقایق 36، 38، 49، 51 و 65 به ثمر رسیدند.

مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی 54 دقیقه در خط دفاعی تیم ترابزون‌اسپور بازی کرد و سپس جای خود را به حسین تورکمن، مهاجم 20 ساله ترکیه‌ای داد. وحید امیری، دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم ترابزون‌اسپور نیز نیمکت‌نشین بود.

در جدول رده‌بندی 18 تیمی سوپر لیگ ترکیه تیم ترابزون‌اسپور با 16 امتیاز نهم است. تیم مالاتیااسپور نیز با پیروزی در دیدار امشب و رسیدن به امتیاز 21 به رده دوم جدول صعود کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سنگین ترابزون‌اسپور با مجید حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..