تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراموشی معاون پرسپولیسی رئیس جمهور از میزان مهریه همسر تا گلایه از مدیران کم کار که روحانی را سیبل می‌کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر مونسان در بخش دوم و سوم برنامه تلویزیونی «دست خط» به چگونگی راه اندازی خانه - موزه مرحوم عزت‌الله انتظامی - بازیگر پیشکسوت سینما در زمان حیات‌شان پرداخت و درباره رنگ فوتبالی شان نیز به پرسپولیسی بودن خود اذعان کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری درباره تعداد مهریه همسرشان عنوان کرد که به خوبی یادشان نیست چه تعداد است ولی احتمال می‌دهد که کمتر از 20 سکه باشد، حتی مونسان به مزاح نیز عنوان کرد که قبل از این برنامه با یکی از اقوام تماس تلفنی داشت تا تاریخ تولدشان را نیز بپرسد.

همچنین در برنامه دست‌خط  - همسر معاون رئیس جمهور نیز در کلیپی به رفتن مونسان یک روز پس از عروسی به سرکار خود در عسلویه پرداخت که رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با تایید این رویداد که باعث ناراحتی و تعجب همسرش شده بود، پرداخت.

مونسان همچنین به چگونگی آشنای خود با قالیباف در شهرداری تهران پرداخت و هرگونه توصیه برای حضور در شهرداری را رد و عنوان کرد که در مسؤلیت‌های دولتی بیشتر با پشتکار و رزومه کاری خود مشغول به فعالیت شده است تا امر توصیه و سفارش.

وی همچنین گریزی به آشنای خود با ترکان - مشاور عالی رئیس‌جمهور و دوران سربازی خود در صنایع دفاع زد که پس از سربازی به نوعی جذب فعالیت‌های دولتی شد، درباره آشنای خود با فروزنده - مشاور رئیس جمهور نیز عنوان کرد: آقای فروزنده در حساب کشی‌ها بسیار شدید بود، هم اکنون نیز اطلاع ندارم قرار است چه مسولیتی بگیرند.

معاون رئیس جمهور - همچنین کار همزمان مسؤلان در عرصه‌های دولتی و خصوصی را نامناسب عنوان کرد و درباره سوءاستفاده در حوزه زمین‌های کیش در زمان مسؤلیت خود توضیح داد: حرف و حدیثی درباره سوءاستفاده در حوزه زمین‌های کیش در زمان ما نبود، بلکه قبل از ما نیز مدیران آنجا بیشتر گرفتار شایعات شدند، کما اینکه زمین‌هایی به ارزش هفت هزار میلیارد تومان را پس گرفتیم و بیشترین مشکل این بود که برخی افراد برای ساخت زمین‌ها اقدام نکرده بود زیرا زمین‌ها واگذار شده بود ولی اجازه خرید و فروش نداشتند و برخی‌ها وکالتی زمین‌ها را می‌فروختند.

مونسان درباره ازدیاد بروکراسی در سرمایه گذاریها بیان داشت: بروکراسی برای سرمایه گذاری بسیار داریم و سرمایه گذار پشیمان می‌شود ولو اینکه این بروکراسی برای نظارت است ولی برخی مواقع باعث فساد نیز می‌شود زیرا پله‌ها و اتاق‌ها را برای امضا زیاد می‌کنیم که متعاقباً فساد هم زیادتر می‌کند، همچنین معتقد نیستم در چنین موارد و تخلفاتی - بنده به عنوان مدیر یک نهاد - باید دنبال مشکلات قبل بروم، بلکه باید نهادهای نظارتی این کار را انجام دهند.

وی در پاسخ مصداقی مجری و در پرداختن به مشکلاتی که در حوزه فروش سکه رخ داد، عنوان کرد: جواب این سوال را بنده نباید بدهم ولی برداشتم این است که مشکل فروش سکه بعد از آن رخ داد زیرا مسؤلان تلاش داشتند این باور که فروش سکه و ذخایر طلا در کشور کم شده است را برطرف کنند ولی پس از فروش سکه‌ها - این مشکلات به وجود آمد.

مونسان درباره ارزش هر گردشگر که معادل 30 بشکه نفت است، گفت: هر گردشگر حوزه سلامت معادل 2400 الی 2500 دلار و گردشگر زیارتی 500 دلار و به طور متوسط هر گردشگر معادل 1400 دلار و برابر با 30 بشکه نفت با قیمت 50 دلار ارزش دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری درباره سرنوشت سند جامعه گردشگری نیز گفت: سند جامعه گردشگری در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی است و سند خوبی است و اگر در قسمت‌هایی ضعف داشته باشد نیز مرتفع خواهد شد.

مونسان در توضیح اینکه چرا برخی سفارتخانه‌های خارجی - ایران را در موقعیت و لکه زرد برای سفر قرار دادند، توضیح داد: برخی سفارت‌های خارجی سفر به ایران را رنگ زرد نشان دادند و این به دلیل توصیه وزارت امور خارجه کشور متبوع آنها است ولی در لیست و لکه قرمز نیستیم و این موقعیت‌ها به معنای احتیاط در سفر به چنین کشورهای است.

معاون رئیس جمهور درباره مشکل قطع همکاری سایت‌های خارجی برای رزرو هتل نیز عنوان کرد: یکی از بزرگترین سایت‌ها در زمینه پذیرش هتل - سایت booking.com بود که رابطه خود را با ما قطع کرد ولی سایت‌های دیگری در این زمینه هستند که همکاری کنند ولی این سایت مطرح ترین بود که بعد از برجام فعالیت‌هایش در ایران رشد کرده بود که هم اکنون به دلیل خروج آمریکا از برجام متوقف شده است.

مونسان همچنین با اشاره به اینکه بنده با افزایش ناگهانی عوارض خروج از کشور مخالف بودم، افزود: اگر هم افزایشی رخ داد باید درآمد آن برای گردشگری صرف می‌شد که در نهایت عدد بسیار کمی به ما تعلق گرفت.

وی درباره مشکل ویزا کارت و مستر کارت نیز گفت: این کارتها آمریکایی هستند و این مشکلات نیز مربوط به بانک مرکزی است. به هر حال گردشگران خارجی تمایل به حمل پول نقد ندارند و همه هتل‌های دنیا با مستر کارت و ویزا کارت کار می‌کنند، البته ما یک فکرهای داریم تا در مبادی فرودگاهها - کارت‌های ریالی به مسافران خارجی بدهیم و در خروج هم هر چقدر خرج نکرده بودند ارزشان را برگردانیم ولی لازمه آن همکاری بانک‌ها است.

مونسان در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه این انتقاد به برجام وجود دارد که ما همه تخم مرغ‌هایمان را در گرو برجام قرار دادیم، گفت: برجام یک فرصت کاری برایمان ایجاد کرد و این حرف ارتباطی به نگاه چپ و راست سیاسی ندارد، مثلا بنده به شخصه بعد از برجام در کیش دو هواپیمای ایرباس به صورت اقساطی خریداری کردم که مدلهای 2007 و 2008 بود و هم اکنون از محل درآمد پروازهایشان - اقساط خود را پرداخت می‌کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در توضیح بیشتر عنوان کرد: هم اکنون که برجام دچار مشکل شده است کشور نیز در بخش‌های دچار مشکل شده است، ولی قرار هم نبود که همه چیز به برجام خلاصه باشد ولی فضای برجام شتاب ما را بیشتر کرد و اگر برخی مدیران اجرای کم کاری‌های کردند نباید این مسئله گردن رئیس جمهور و برجام انداخت.

مونسان درباره تعداد بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز توضیح داد: این سازمان جزو نهادهای است که بازنشسته کمتری دارد، مثلا بنده به شخصه فقط دو معاون بازنشسته داشتم و مابقی معاونان و مسؤلان سازمان میان سال و جوان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراموشی معاون پرسپولیسی رئیس جمهور از میزان مهریه همسر تا گلایه از مدیران کم کار که روحانی را سیبل می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..