تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی هوشمند ال‌ جی Q9 رویت شد

رندر جدیدی از پنل جلوی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی بعدی ال‌جی، یعنی ال‌جی Q9 به‌صورت غیررسمی رؤیت شد.

به سال ۲۰۱۹ میلادی نزدیک‌تر می‌شویم؛ ولی به‌نظر می‌رسد که ال‌جی هنوز کار خود را به‌صورت کامل در مورد گوشی هوشمند جدید خود در سال ۲۰۱۸ به‌پایان نرسانده است.

شواهد و قراین نشان می‌دهند که شرکت کره‌ای ال‌جی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند جدید میان‌رده‌ای در هفته‌ی آینده است. این گوشی هوشمند، LG Q9 نام خواهد داشت. از ماه سپتامبر تاکنون، شایعه‌های مختلفی در مورد مشخصات این دستگاه منتشر شده است؛ حتی تصاویر نگاه نزدیکی در مورد ال‌جی کیو ۹ به‌اشتراک گذاشته شده است.

ال جی کیو 9

مقاله‌های مرتبط:

تصاویر زنده‌ی ال‌جی کیو ۹، خبر از شباهت طراحی ظاهری آن با گوشی‌های قدیمی‌تر ال‌جی Q6 و ال‌جی Q7 می‌دهد. نمایشگر بلند ۱۸ به ۹ در پنل جلویی به‌همراه حاشیه، طراحی ظاهری ضخیم‌تری را نسبت به گوشی‌های استاندارد امروزی به‌نمایش می‌گذارد. پیشتر . با این وجود، آخرین تصویر لو رفته در مورد ال‌جی Q9 خبر از محصولی متفاوت می‌دهد. رندر لورفته‌ی ال‌جی Q9 نشان می‌دهد که طراحی ظاهری آن با حاشیه‌های باریک جانبی، حاشیه‌ی نسبتا ضخیم پایینی و بریدگی بالای نمایشگر شباهت زیادی به طراحی ظاهری گوشی هوشمند LG G7 ThinQ دارد. در قسمت بریدگی بالای نمایشگر بلندگوی گوشی، دوربین سلفی و سنسورهای مختلف قرار داده شده‌اند. در واقع، تنها تفاوت قابل‌توجه بین دو گوشی هوشمند این است که در سمت چپ ال‌جی کیو ۹ هیچ دکمه‌ای برای گوگل اسیستنت قرار داده نشده است.

با توجه به خبرهای لورفته در مورد مشخصات LG Q9 و اطلاعاتی که در مورد این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است؛ انتظار می‌رود ال‌جی کیو ۹ با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۴ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی یا ۶۴ گیگابایتی به‌انتخاب کاربر معرفی خواهد شد. البته در هر دو مدل، امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی از طریق microSD وجود دارد. ال‌جی کیو ۹ با باتری نسبتا بزرگ ۳۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی و متاسفانه با نسخه‌ی قدیمی‌تر اندروید ۸.۱ اوریو رونمایی خواهد شد. به‌یاد داشته باشید که اطلاعات منتشرشده، غیر‌رسمی هستند.

هنوز مشخص نیست ال‌جی Q9 چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با این وجود، اگر ال‌جی بخواهد طبق سنت قدیمی در فصل تعطیلات، تقاضای بیشتری دریافت کند، بی‌شک باید ال‌جی کیو ۹ را زودتر به بازار معرفی کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی هوشمند ال‌ جی Q9 رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..