تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان هفته پنجم رقابت‌های کورس سوارکاری پاییزه در گلستان

ایگدری دبیر هیئت سوارکاری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: برای رقابت های این هفته چابکسواران با 81 راس اسب برای مسابقه در 7 دور هزار و 1200 متری شرکت کردند.

 وی افزود: دور اول این رقابت‌های کورس سوارکاری پاییزه که از ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز شد با برتری یوسف دهش با اسب گزل قوش گز خاتمه یافت.

در دور دوم پیمان قلر عطا با کارانوس برتر شد ، دور سوم کمال دالیجه عطا با اسب بای بای چلنز عنوان برتر را کسب کرد و بنیامین ملایی با بوی سان در دور چهارم برنده شد.

دور پنجم ، ششم و هفتم این رقابتها نیز به ترتیب با برتری آق اویلی بشگرد با راک استار، علیرضا شاه میری با لانزا و  قربان محمد اودک با سیتی دنسر پایان یافت تا بدین ترتیب پرونده این هفته رقابتها نیز بسته شود.

وی افزود:این رقابتها در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار شد و جایزه برترین های هفته پنجم در مجموع 82 میلیون و 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/ح

پایان این هفته رقابت‌های کورس سوارکاری در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان هفته پنجم رقابت‌های کورس سوارکاری پاییزه در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..