تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳ مصدوم در تصادفات روز جمعه در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ جواد رضاپور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا گفت: ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه جمعه تصادفی بین یک دستگاه خودروی پراید و موتورسیکلت روی داد.

وی افزود: در این حادثه که در سه راهی روستای دوگونچی بندرترکمن رخ داد چهار نفر مصدوم شدند.

رضاپور ادامه داد: دو نفر از مصدومان توسط هلال احمر و دو مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین اصغر نودهی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: پیش از ظهر جمعه یک تصادف در محور گنبد به آق قلا نزدیک روستای بی بی شیروان بین یک دستگاه کامیون و خودروی پراید رخ داد.

وی افزود: نیروهای هلال احمر از پایگاه ایمر به محل حادثه اعزام شدند.

نودهی بیان کرد: در این تصادف سه نفر مصدوم شده که دو نفر توسط اورژانس و یک نفر هم توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

حسین شکی، رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان علی آبادکتول نیز گفت: ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه جمعه تصادفی در محور علی آباد به مزرعه کتول در محدوده روستای بلوک غلام رخ داد.

وی با بیان این که حادثه بین پراید و پژو اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که دو مصدوم توسط هلال احمر و چهار مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان علی آباد منتقل شدند.

انتهای پیام/ح

13 مصدوم بر اثر تصادف در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳ مصدوم در تصادفات روز جمعه در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..