تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی: بازی سختی مقابل کاشیما ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا داریم

نعمتی: بازی سختی مقابل كاشيما خواهيم داشت

سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار کرد: بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اگر بتوانیم در نیمه‌ی اول یک گل به کاشیما بزنیم و با برتری به رختکن برویم قطعا برنده‌ی این دیدار خواهیم شد. حتی اگر ما ۲ بر صفر بازی را در ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم و کار به ضربات پنالتی کشیده شود مطمئن باشید پیروز خواهیم شد و قهرمانی را از آن خود خواهیم کرد.

او در خصوص دیدار رفت این ۲ تیم که در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار شد اظهار کرد: هواداران این تیم جو وحشتناکی را در آن بازی به وجود آورده بودند، ما امیدواریم که بتوانیم با کمک هوادارانمان در دیدار فردا به پیروزی دست یابیم و قطعا آنها کمک خیلی بزرگی به ما در کسب عنوان قهرمانی خواهند کرد.

نعمتی در پایان گفت: با از دست دادن امید عالیشاه کار برای پرسپولیس دشوارتر شده است و بابت اخراج شدنم در دیدار رفت از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. تیم کاشیما آنتلرز از تیم السد قطر بسیار ضعیف‌تر است، اما در شرق آسیا یکی از بهترین تیم‌ها است.

بيشتر بخوانيد: نتیجه دیدار پرسپولیس ایران - کاشیما ژاپن را پیش بینی کنید  ترکیب رنگ پیراهن‌های پرسپولیس و کاشیما مشخص شد پرسپولیس ایران رکورد لیگ قهرمانان آسیا را می‌شکند

انتهای پيام/

اظهارات هافبك تيم فوتبال پرسپوليس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی: بازی سختی مقابل کاشیما ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..