تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها؛ ما می‌توانیم

۷۹۴۷۵۰

۱۶۰ بازدید

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از طرح موزائیکی خود برای دیدار روز آینده رونمایی کرد.

ورزش سه: روز آینده شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی به مصاف کاشیما آنتلرز می روند، که شکست 2 بر صفر طی بازی رفت کار آنها را به شدت دشوار کرده و آنها برای بازگشت به مسابقه و به دست آوردن جام قهرمانی باید عملکردی فراموش نشدنی داشته باشند تا روزی ویژه را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزنند.

در این میان یکی از نقاط قوت سرخپوشان بازی در ورزشگاه آزادی و به همراه داشتن حمایتی 75 هزار نفری است که می تواند در افزایش عملکرد و بازدهی بازیکنان بسیار موثر باشد.

به همین دلیل هم کانون هواداران باشگاه با رونمایی از طرح موزائیکی " ما می توانیم" که قطعا پیش از آغاز بازی رونمایی خواهد شد، به بازیکنان این نوید را خواهد داد که تنها نخواهند بود . طی بازی 75 هزار هوادار سرخ‌پوش کنار آنها هستند.

طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها؛ ما می‌توانیم

طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها؛ ما می‌توانیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها؛ ما می‌توانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..