تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه پیام نور به‌هیچ‌وجه قصد تعدیل نیرو‌های خود را ندارد

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دانشگاه پیام نور به هیچ وجه قصد تعدیل نیروهای خود را نداردرسول ابافت مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه  این دانشگاه  با تمامی مراکز و واحدهای آن در سراسر کشور به لحاظ حقوقی یک شخصیت حقوقی واحد است، افزود: در سامانه ابلاغ الکترونیکی (ثنا) قوه قضائیه تنها یک شناسه برای دانشگاه پیام نور درنظر گرفته شده است و کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در تمامی مسائل حقوقی با دفتر حقوقی در سازمان مرکزی هماهنگ هستند.

وی ‌اظهار داشت: هرگونه طرح دعوی حقوقی و یا پاسخگویی به دعاوی در مراکز و واحدهای دانشگاه ضمن هماهنگی با سازمان مرکزی انجام می شود.

ابافت در ادامه در مورد بکارگیری نیرو در دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به هیچ وجه قصد تعدیل نیروهای خود را ندارد اما بکارگیری نیروی انسانی جدید با مقررات و ضوابط قانونی نیز امکان پذیر نیست.

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور با اشاره به مقررات مربوط به استفاده از مرخصی زایمان گفت: طبق قوانین و مقررات موجود، برخورداری از مزایای مرخصی زایمان نسبت به 6 ماه اول متوجه سازمان تامین اجتماعی است و دانشگاه برای کلیه همکاران اداری و علمی که با مشکل در پرداخت این مزایا مواجه هستند، معاضدت‌های قضائی و تدابیری اتخاذ کرده که در صورت مراجعه همکاران مساعدت های لازم در این خصوص صورت می گیرد.

انتهای پیام/

بکارگیری نیروی جدید در دانشگاه پیام نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه پیام نور به‌هیچ‌وجه قصد تعدیل نیرو‌های خود را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..