تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسایل جانبی تبلت را جدی بگیرید

با استفاده از فناوری گوشی‌های هوشمند، زندگی اجتماعی ما برای همیشه تغییر کرده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 این تحول حالا با کمک تبلت‌ها وارد فاز جدیدی شده است. تبلت‌هایی که می‌توانند همزمان هم تلفن همراه باشند، هم لپ تاپ و با مجهز شدن به چند وسیله جانبی، کارآیی بیشتری داشته باشند.

مهم نیست که برند آن چه باشد؛ اپل، سامسونگ یا هوآوی، همه تبلت‌های این کمپانی‌ها با لوازم جانبی می‌توانند بهترین کارایی خودشان را ارائه دهند. حتی در بسیاری از مواقع با خرید چند اکسسوری، می‌توان راحت‌تر به سراغ مدل‌های دست دوم رفت. به عنوان مثال هنگام خرید تبلت کارکرده سامسونگ می‌توان با تعویض قلم، کاور، گلس یا ... آن را تا اندازه زیادی به نمونه آکبند نزدیک کرد.

قلم لمسی

بسیاری از تبلت‌های سامسونگ مجهز به قلم لمسی هستند. مثلا گلکسی نوت 10.1 اینچی، یکی از تبلت‌های پرطرفدار سامسونگ است که با قلم S pen کار می‌کند.

در سایت دیوار خرید تبلت کارکرده سامسونگ در این مدل همچنان آگهی‌های زیادی به خود اختصاص داده است؛ از یک میلیون و 500 تا سه میلیون و 400 هزار تومان. فروشنده‌ای که گلکسی نوت 10.1 اینچی خود را در این سایت به قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رساند، در آگهی ذکر کرده: «این تبلت در حد نو است و تنها 4 ماه از آن استفاده کرده‌ام. اما قلم آن مفقود شده است».

در همین سایت یا دیگر سایت‌های خرید و فروش آنلاین، می‌توان قلم لمسی سامسونگ در مدل‌های گوناگون خریداری کرد. به عنوان مثال این وسیله جانبی برای نوت 10.1، قیمتی حدود 64 هزار تومان دارد.

کاور

اگر جزو افرادی هستید که تبلتتان را به هر جا می‌برید، حتما از کاور استفاده کنید. همچنین اگر پیش از خرید تبلت دست دوم، متوجه شدید قسمت‌هایی از آن خط و خش‌هایی دارد، با یک کاور به راحتی می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید؛ هم از تبلت محافظت کرده‌اید و هم ظاهر آن را شکیل‌تر می‌کنید.

برای همه انواع تبلت‌های سامسونگ نیز کاور موجود است، خیالتان از این بابت راحت باشد. در بازار از کاورهای پلاستیکی تا ژله‌ای تبلت سامسونگ در قیمت‌های گوناگون به فروش می‌رسد.

محافظ صفحه نمایش

صفحه نمایش تبلت‌های سامسونگ دیگر آنقدر حساس نیستند که نگران خراب شدن و تعویض آن باشیم. با این حال، هر لحظه امکان دارد خط و خشی روی آن پیدا شود. محافظ صفحه نمایش حالا در انواع مختلفی خرید و فروش می‌شود و اغلب آن‌ها به قدری نازک هستند که لطمه‌ای به وضوح صفحه نمایش نمی‌زنند.

البته هنگامی که به سراغ آگهی‌های خرید تبلت کارکرده سامسونگ می‌رویم، متوجه می‌شویم اغلب آن‌ها به محاظ صفحه نمایش مجهز هستند. مثلا در این سایت تبلت Galaxy Tab A SM T585 که به ادعای فروشنده در حد نو است، سه میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تبلت علاوه بر محافظ صفحه نمایش، کاور، بلندگو و پاوربانک هم دارد.

دیگر وسیله‌های جانبی

پاوربانک، کابل او تی جی، کابل شارژ، پایه نگهدارنده تبلت، هدفون و کیبورد مخصوص در برخی تبلت‌ها از دیگر لوازم جانبی است که داشتن آن‌ها برای خیلی‌ها از واجبات است. همانطور که گفته شد، یکی از مزیت‌های خرید تبلت کارکرده سامسونگ از سایت دیوار، فروش بسیاری از این اکسسوری‌ها به همراه تبلت است.

همچنین در این سایت نیز می‌توانید با کمی جست‌و‌جو، به فروشندگان لوازم جانبی تبلت نیز مستقیما دسترسی پیدا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسایل جانبی تبلت را جدی بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..