به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان پیامکهای تبلیغاتی از کاشت موهای طبیعی تا دانشگاه بدون کنکور و تبلیغات انواع شرکتهای تجاری و سازمانی موضوع جدیدی نیست .
مهندس حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رابطه در صفحه ی اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و نوشت :
" دریافت پیامک های تبلیغاتی همیشه یکی از موضوعاتی بود که بیشترین حجم شکایت ها را در سامانه ۱۹۵ به خود اختصاص داده بود. در طی چند سال گذشته راهکارهای مختلفی را با همفکری همکارانم در رگولاتوری برای حل مشکل دریافت ناخواسته پیامک های تبلیغاتی انبوه ، که گاهی به دلیل تعدد حالت مزاحم پیدا میکرد، عملیاتی کردیم. با مدیریت ارسال پیامکها از سرشماره های تبلیغاتی ،ارسال پیامک از خطوط شخصی رایج شد که در حال حاضر با هدف حمایت از حقوق مشترکان، با نظارت رگولاتوری، این شماره ها نیز قطع می شود. در این انیمیشن کوتاه راهکارهای مختلف مدیریت پیامکهای تبلیغاتی به روشنی بیان شده است. با نشر و به اشتراک گذاری آن کمک کنیم آگاهی کاربران در برخورد با موضوعات اینچنینی افزایش یابد."
در ادامه ویدئوی منتشر شده در اینستاگرام جوشقانی را مشاهده میکنید:
انتهای پیام/